تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
جهانگیری هم در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی و انصرافی دقیقه 90 ظاهر شد که هم مردم را به بازی گرفت و هم در اعلام اموالش بی صداقت بود.
وقتی کاندیدای پوششی با هزینه بیت‌المال مسیر ویلایش را آسفالت کرد!
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فردا؛ ادبیات 4 درصدی قالیباف منوط به افرادی بود که در زمان مسئولیت از رانت های بسیاری استفاده می کردند. در مناظره آخر کاندیداهای انتخاباتی قالیباف با ارائه اسناد و مدارک از زمین های بزرگی که در نقاط بالای شهر تهران به روحانی و جهانگیری رسیده بود افشاگری کرد و از همین رو آنان را دولت 4 درصدی ها خواند.

این موضوع در حالی بود که هم خودشان از رانت استفاده کردند و هم مانع استفاده دیگران هم نمی شدند. اما جهانگیری در دفاع از خود گفت: «من جز خانه‌ای که در تهران در آن نشسته‌ام هیچ خانه،‌ ملک و زمینی در تهران ندارم و اگر شما می‌گویید که آدرسش را دارید همین الان بروید و بگیرید و آن ملک برای شما.» اما همان طور که باقر قالیباف گفته بود 4 درصدی ها علاوه بر خانه در نقاط بالا و خوش اب و هوای تهران ویلای شمال و کیش و... دارند و نسبت به فقر و بی عدالتی درکی ندارند. شاهد آن در جریان استیضاح آخوندی مطرح می شود در حالی که مردم محلی از امکانات عادی برخوردار نیستند برای دسترسی راحت معاون اول رئیس جمهور به ویلای شخصی اش راه را هموار می کنند.

مهر ماه سال 94 و در حاشیه جلسه استیضاح آخوندی، مهدی کوچک زاده نماینده وقت مجلس شورای اسلامی گفت: «آقای آخوندی! روزی به هشتگرد رفتم و مردم می‌گفتند فضای بین بلوک‌ها صدمتری است و با آقای آخوندی بگویید آنها را آسفالت کنید البته من در آنجا از شما دفاع کردم بودجه نیست اما یک نفر دست مرا گرفت که در همان نزدیکی هشتگرد برد به منطقه‌ای به نام کوشک زر، آنگاه گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر ویلای آقای جهانگیری قابل آسفالت کردن است، اگر بودجه نیست چرا برای آسفالت کردن مسیر ویلای فلان وزیر و فلان معاون رئیس‌جمهور در روستای ییلاقی‌شان تا دم روستا بودجه هست»

این در حالی است که قالیباف در این چند هفته به مراتب تاکید بر 4 درصدی و رانتی بودن دولتی ها کرد و جهانگیری هم در انتخابات به عنوان کاندیدای پوششی و انصرافی دقیقه 90 ظاهر شد که هم مردم را به بازی گرفت و هم در اعلام اموالش بی صداقت بود. http://hadidnews.com/vdcfxvdm.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما