تاریخ انتشار :دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
قهرمانی تا اطلاع ثانوی دست به سوت نمی‌شود

داور پرسپولیس - تراکتور ممنوع‌السوت شد!

دپارتمان داوری نام قهرمانی را تا اطلاع ثانوی از فهرست داورانی که در لیگ بر‌تر قضاوت می‌کنند خارج کرد.
داور پرسپولیس - تراکتور ممنوع‌السوت شد!
پس از قضاوت عجیب و غریب محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، ‌ دپارتمان داوری نام این داور را تا اطلاع ثانوی از فهرست داورانی که در لیگ بر‌تر قضاوت می‌کنند خارج کرد.

به گزارش حدیدنیوز، پس از قضاوت عجیب و غریب محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، ‌ دپارتمان داوری نام این داور را تا اطلاع ثانوی از فهرست داورانی که در لیگ بر‌تر قضاوت می‌کنند خارج کرد. تصمیمات قهرمانی در این مسابقه به قدری بحث برانگیز بود که حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری هم زبان به انتقاد از او گشود و قضاوت این داور را «بسیار بد» توصیف کرد. عسگری حتی «می‌میک» صورت قهرمانی را هم تحریک کننده دانست و اعلام کرد او باید در نحوه قضاوتش تجدیدنظر کند.

اختلاف طرفین زمانی حاد‌تر شد که قهرمانی برخلاف توصیه اکید کمیته داوران با رسانه‌ها مصاحبه کرد و پاسخ عسگری را داد. او گفت: «ببخشید آقای عسگری، چهره من همین مدلی است و نمی‌توانم جراحی پلاستیک انجام دهم.» به این ترتیب قهرمانی علاوه بر قضاوت ضعیفی که در هفته نخست داشت قانون عدم مصاحبه داوران با رسانه‌ها را هم زیرپا گذاشت. دپارتمان داوران معمولا میزان محرومیت داوران را اعلام نمی‌کند اما از این دپارتمان خبر می‌رسد که قهرمانی نه تنها در هفته دوم قضاوت نخواهد کرد بلکه در هفته‌های سوم و چهارم هم دست به سوت نخواهد شد. http://hadidnews.com/vdcfvvd0.w6dm1agiiw.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما