تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۱
با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش قيمتها در بازار ارز قيمتها روند کاهشي را در پي گرفته‌اند.
خريداران "مسکن" عجله کنند/بازار مسکن در سراشيبي سقوط
به گزارش حدیدنیوز، گزارشات ميداني حاکي از آن است که قيمت خريد و فروش مسکن کاهش نداشته است.



براساس اين گزارش، يکي از مشاوران املاک با بيان اينکه قيمتهاي واحد مسکوني از ارديبهشت ماه با روند کاهشي قيمتها روبه‌رو شده‌اند، افزود: خريد و فروش در بازار مسکن با رکود روبه‌رو شده و بهترين فرصت براي خريد مسکن ايجاد شده است.





اين مشاور املاک با اشاره به اينکه قيمت مصالح ساختماني هيچ کاهش قيمت نداشته است، افزود: دستمزد کارگران و قيمت آهن‌آلات و سيمان که جزو اصلي‌ترين مصالح ساختن به شمار مي‌رود تاکنون هيچ کاهش قيمتي نداشته است.



*قيمت مصالح ساختماني کاهش نيافت



وي در ادامه اظهار داشت: سازندگان مسکن قيمت واحدهاي مسکوني خود را با همان قيمت سابق، متري دو تا سه ميليون تومان مي‌سازند.



اين مشاور املاک با بيان اينکه قيمتهاي واحدهاي مسکوني همچنان ثابت مانده است، افزود: در صورتي که قيمت مصالح ساختماني افزايش نيابد، قيمتها همچنان ثبات و بازار با رکود مواجه مي‌شود.



*کاهش يک ميليون توماني قيمت مسکن



وي با اشاره به اينکه قيمتهاي واحدهاي مسکوني متري ۷۰۰ تا يک ميليون تومان کاهش يافته است، افزود: در محدوده خيابان استاد معين در سال گذشته واحدها متري چهار ميليون و ۵۰۰ هزار تومان که امروز به متري سه ميليون و ۵۰۰ هزار تومان رسيده است.



براساس اين گزارش، يکي ديگر از مشاوران املاک با اشاره به اينکه قيمت واحدهاي مسکوني کلنگي هيچ کاهشي نداشته است، افزود: قيمتهاي مصالح ساختماني تاکنون هيچ کاهشي نداشته و همچنان با افزايش قيمت روبه‌رو هستند.



وي در ادامه افزود: در بازار مسکن قيمتهاي بسياري از واحدهاي مسکوني کاهش يافته و واحدها زير قيمت به فروش مي‌رسند.



اين مشاور املاک در ادامه افزود: قيمتهاي واحدهاي مسکوني يک ميليون تومان کاهش يافته در حالي که سازندگان با همان قيمت يک ميليون تا دو ميليون تومان اقدام به ساخت و ساز مي‌کنند.



براساس اين گزارش، مصطفي قلي خسروي تا چند روز آينده قيمتها کاهش مي‌يابد، افزود: برخي از سوداگران بازار مسکن بايد قيمتهاي واحدهاي که افزايش داده‌اند را به درست کاهش دهند.



لازم به ذکر است، قيمتها در بازار مسکن همچنان ثبات مانده و روند کاهشي را پي گرفته‌اند با توجه به اين وضعيت بهترين زمان براي خريد مسکن ايجاد شده است. http://hadidnews.com/vdcfvvd0.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما