تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۱
نائب رئیس اتحادیه املاک:

حباب قیمت مسکن تیر ۹۷ می‎ترکد

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت:‌ از دو ماه آینده قیمت‌ها این‌گونه نیست که به صورت ماهانه تغییر کند و حباب کنونی آن می‌ترکد.
حباب قیمت مسکن تیر ۹۷ می‎ترکد
به گزارش حدید نیوز، حسام عقبایی با اشاره به وضعیت حاکم بر بازار مسکن، اظهار کرد: در ماه‌های بهمن و اسفند سال گذشته قمیت مسکن در برخی نقاط تهران تا 30 درصد افزایش داشت. اما با توجه به این‌که تقریبا از امروز که 17 روز از اردیبهشت سپری شده بازار مسکن استارت خورده است قیمت‌ها هنوز مشخص نیست.
 
وی با اشاره به این‌که برخی مالکان با توجه به تغییرات نرخ طلا و ارز هنوز برای فروش تردید دارند، تصریح کرد: افزایش قیمت‌های کنونی مسکن غیرمنطقی، غیرمتعارف و غیرواقعی بوده و حباب‌گونه است.
 
وی با تاکید بر این‌که قیمت‌های حبابی کنونی تیرماه برطرف می‌شود، افزود: از دو ماه آینده قیمت‌ها این‌گونه نیست که به صورت ماهانه تغییر کند و حباب کنونی آن می‌ترکد.
 
نائب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که زیرساخت‌های اقتصادی کشور برای افزایش قیمت مسکن مهیا نیست، گفت: برخی افراد از روی شکم سیری قیمت‌های بالایی را برای مسکن اعلام می‌کنند و می‌خواهند موجی برای ایجاد گرانی ایجاد کنند.
 
عقبایی با اشاره مثالی در این رابطه افزود: به عنوان نمونه مالکی امروز قیمت یک میلیون و 400 هزار تومان برای هر مترمربع واحد مسکونی اعلام می‌کند و فردا قیمت را یک میلیون و 800 هزار تومان. این قبیل افراد به دنبال آن هستند تا ملک خود را با قیمت 1.6 میلیون تومانی بفروش برسانند و از وضعیت حاکم بر اقتصاد سوء استفاده کنند.
 
وی با تاکید بر این‌که پیش بینی می‌شود تا پایان خردادماه هیچ افزایش قیمتی نسبت به سال 96 در بخش مسکن نداشته باشیم، اظهار کرد: نوع، حجم و قیمت معاملات حاکی از ان است که در مقایسه با سال گذشته، قیمت‌های مسکن تغییری در سال 97 نداشته‌اند.
منبع: تسنیم http://hadidnews.com/vdcfvedm.w6dvjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما