تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت پس از تعطیلات عید فطر به ۹۰۰ میلیون لیتر رسید.
۴۰۰میلیون لیتر بنزین ۴۰۰تومانی در تعطیلات عیدفطر سوخت شد
سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت پس از تعطیلات عید فطر به ۹۰۰ میلیون لیتر رسید که نسبت به قبل از آغاز تعطیلات، حجم بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت ۴۰۰ میلیون لیتر کاهش یافت.

به گزارش حدیدنیوز، پس از پایان تعطیلات عید سعید فطر حجم بنزین ۴۰۰ تومانی موجود در کارتهای سوخت به حدود ۹۰۰ میلیون لیتر رسید که از این میزان حدود ۸۰۰ میلیون لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی درکارتهای خودروها و مابقی در کارت موتور سیکلت های موجود است.

پیش از تعیطلات عید فطر میزان سهمیه ۴۰۰ تومانی موجود در کارتهای سوخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر بود که از این میزان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون لیتر در کارت سوخت خودروها و مابقی در کارت سوخت موتور سیکلت ها وجود داشت.

براین اساس سفرهایی که در تعطیلات عید فطر انجام شد موجب کاهش ۴۰۰ میلیون لیتری بنزین ۴۰۰ تومانی شد،اگرچه هنوز مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هیچ محدودیت زمانی را برای مصرف این میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی در نظر نگرفته‌اند اما برخی از مسئولان شرکت ملی پخش انتظار داشتند با حجم سفر انجام شده در این تعطیلات میزان بیشتری از بنزین ۴۰۰ تومانی کارتهای سوخت مصرف شود.

پیش از این مصطفی کشکولی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به میزان مصرف بنزین در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر گفته بود: در ۳ روز ابتدایی تعطیلات عید فطر به طور متوسط ۸۶ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این میزان مصرف پس از اجرای گام دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها یک رکورد محسوب می شد. http://hadidnews.com/vdcfv0dm.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما