تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
این خودروساز فرانسوی در ماه ژانویه گفت، تحریم ها ارسال ۶۴۵۰۰ مدل را متوقف کرده، اما با وجود گرم شدن روابط این شرکت می تواند تا اواخر سال جاری این محموله را به ایران بفرستد. رئیس منطقه ای رنو ، ژیل نرماند، نیز گفته چند ماه آینده فرصتی برای صادرات قطعات مونتاژ فراهم می آورد البته نباید مشکلات نقل و انتقال پول را نادیده گرفت.
کاهش تحریم ها به سازندگان اتومبیل فرصتی تازه می دهد/ شركت رنو.: صادرات مجدد رنو به ايران در چند ماه آينده
به گزارش حدیدنیوز، شرکت رنو می گوید شرایط دیپلماتیک در مورد ایران را " از نزدیک " دنبال می کند، زیرا سازندگان و تامین کنندگان می توانند از کاهش اندکی که در تحریم ها علیه تهران ایجاد شده استفاده کنند.

توافقی که در پایان سال گذشته در سوئیس امضا شد ، راه را برای کاهش محدود تحریم های شدید علیه ایران هموار کرده است، برخی در غرب بر این باورند که ایران غنی سازی اورانیوم را با هدف ساخت سلاح های هسته ای دنبال می کند.

این خودروساز فرانسوی در ماه ژانویه گفت ، تحریم ها ارسال ۶۴۵۰۰ مدل را متوقف کرده، اما با وجود گرم شدن روابط این شرکت می تواند تا اواخر سال جاری این محموله را به ایران بفرستد.

رئیس منطقه ای رنو ، ژیل نرماند، نیز گفته چند ماه آینده فرصتی برای صادرات قطعات مونتاژ فراهم می آورد البته نباید مشکلات نقل و انتقال پول را نادیده گرفت.

سخنگوی رنو در پاریس به جاست اتو گفت: "از زمان امضای توافق نامه ژنو در ماه نوامبر، تحریم ها تا حدی به حال تعلیق درآمده اما هنوز لغو نشده است.ما منتظریم و از نزدیک بر وضعیت دیپلماتیک موجود نظارت داریم و امیدواریم هرچه سریع تر اختلافات باقی مانده حل شود. ایران یک بازار بسیار با اهمیت است، البته در صورتی که در نهایت تحریم ها لغو شود و همچنین وضعیت مبادلات مالی نیز روشن گردد - این چیزی است که مدیریت ما - به خصوص مدیر عامل کارلوس گوسن با توجه به وضعیت این چند ماه گذشته مدام تکرار می کند. "

رنو با هر دو خودروساز بزرگ ایران یعنی ، ایران خودرو و سایپا کار می کند و از ابتدای سال، ارسال محموله های قطعات تندر را آغاز کرده است تندر۹۰ ، نسخه نسل اول رنو لوگان یا داسیا است که در ایران توسط ایران خودرو و سایپا تولید می شود .

برخی ارزیابی ها ، منافع حاصل از کاهش محدود تحریم ها را در بخش صنعت خودرو تا ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده است.

انجمن تجارت پاریس MEDEF ، به تازگی هیاتی را به تهران برده و FIEV ( هیات تامین کنندۀ قطعات فرانسه ) همراه با ۱۶ تولید کنندۀ داخلی قطعات در کنفرانس خودرو در پایتخت ایران شرکت کرده اند. http://hadidnews.com/vdcftyd0.w6d11agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما