تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۹
اصلاح‌طلبان فارغ از اينكه چه طرح‌هايی برای انتخابات داشته باشند بايد ابتدا وفاداری خود را به انقلاب نشان دهند.
اثبات وفاداری به نظام پيش‌زمينه هرگونه تصميم از سوی اصلاح‌طلبان است

اصلاح‌طلبانی كه معترف هستند به امام، رهبری و انقلاب وفادار هستند، بايد در صحنه عمل خط مشخصه و مميزه‌ای با كسانی كه ساختارشكنی كردند و نهادهای انقلابی و رسمی نظام را در انتخابات ۸۸ مورد حمله قرار دادند، ترسيم كنند. 

منصور حقيقت‌پور نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در گفت‌وگو با حدید نیوز گفت:اصلاح‌طلبان فارغ از اينكه چه طرح‌هايی برای انتخابات داشته باشند بايد ابتدا وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان دهند. 

وی افزود: وفاداری آنها به انقلاب و رهبری در انتخابات سال ۸۸ زير سوال رفت، لذا قبل از اينكه برنامه برای انتخابات داشته باشند و يا بهع تشكيل هر نوع شورايی بپردازند، بايد برای مردم ثابت كنند به انقلاب وفادار هستند و آنگاه تلاش كنند در صحنه‌های سياسی كشور برای مسئوليت با ديگران رقابت كنند. 

نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی كه معترف هستند به امام، رهبری و انقلاب وفادار هستند، بايد در صحنه عمل خط مشخصه و مميزه‌ای با كسانی كه ساختارشكنی كردند و نهادهای انقلابی و رسمی نظام را در انتخابات ۸۸ مورد حمله قرار دادند، ترسيم كنند. 

نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس افزود:اصلاح طلبانی كه خود را در دايره انقلاب اسلامی ميدانند از كارهای ضد ملی برخی دوستان خود اعلام برائت كنند. 

وی در پایان اظهار کرد: اصلاح طلبان بايد در چهارچوب نظام وارد انتخابات شوند و بعيد می دانم برای انتخابات آينده به وحدت برسند، آنها حتما دو گزينه خواهند داشت

http://hadidnews.com/vdcfmmdy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما