تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
نماينده اروميه در صحن علني مجلس با بيان اينكه اكنون كارخانه‌هاي قند و شكر محصولات خود را انبار كرد‌ه‌اند و امكان پرداخت پول چغندر كشاورزان را ندارند، گفت: اقدام وزارت صنعت خلاف اقتصاد مقاومتي است.
پشت پرده واردات ۲۳ كشتي شكر توسط آقازاده‌ها
به گزارش حدیدنیوز،نادر قاضي‌پور نماينده اروميه در جريان تصويب بندهايي از لايحه رفع موانع توليد ملي در مجلس اظهار داشت: اين لايحه رفع موانع توليد نامگذاري شده اما متأسفانه مصوبات آن به تسهيل واردات كمك مي‌كند و به لايحه رفع موانع واردات تبديل شده است. وي در مورد ماده ۲۸ الحاقي به اين لايحه تأكيد كرد: تصويب الحاقي ماده ۲۸ به اين لايحه خلاف نظر رهبري بوده و همه اين دو صفحه الحاقي براي تسهيل واردات كالاي خارجي كشور تنظيم شده است. قاضي‌پور نماينده اروميه در مجلس با بيان اينكه اكنون كارخانه‌هاي قند و شكر محصولات خود را انبار كرده‌اند و امكان پرداخت پول چغندر كشاورزان را ندارند، گفت: وزير صنعت آقاي نعمت‌زاده در اين شرايط ۲۳ كشتي شكر وارد كرده كه اين خلاف سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و سياست مجلس است.


وي تأكيد كرد: شكر توسط آقازاده‌ها وارد مي‌شود و از طرفي شعار حمايت از توليد ملي داده شده اما همه اين اقدامات و اين لايحه در حمايت از واردات است. http://hadidnews.com/vdcfm0dm.w6d0vagiiw.html
منبع : بولتن
نام شما
آدرس ايميل شما