تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
تا اواسط اردیبهشت ماه مشمولان، نحوه و اقلام سبد کالایی تعیین تکلیف نهایی می‌شود.
۶۰۰ هزار نفر سبد کالای خود را دریافت نکرده‌اند
به گزارش حدیدنیوز، در مرحله اول ۱۴ میلیون و۶۰۰ هزار مشمول دریافت سبد کالا می‌شدند که از این تعداد تا کنون بالغ بر ۱۴ میلیون نفر موفق به دریافت سبد کالای خود شده‌اند.


سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات تجاری و صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در مرحله اول ۱۴ میلیون  و۶۰۰ هزار مشمول دریافت سبد کالا می‌شدند که از این تعداد تا کنون بالغ بر ۱۴ میلیون نفر موفق به دریافت سبد کالای خود شده‌اند.



علی محمد گودرزی از تدوام توزیع سبد کالایی در سال ۹۳ خبر داد و افزود: تا اواسط اردیبهشت ماه مشمولان، نحوه و اقلام سبد کالایی  تعیین تکلیف نهایی می‌شود.



به گفته سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات تجاری و صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، با توجه به محدودیت منابع مالی سبد کالایی در سال جاری تنها به اقشار خاص جامعه تعلق می‌گیرد و جامعه هدف اجرای این طرح کوچک‌تر خواهد شد.



وی ادامه داد: شناسایی واجدین شرایط دریافت سبد کالایی در مرحله دوم بر عهده وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.



گودرزی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارتباط با یارانه‌بگیرها در فاز دوم هدفمندی و ثبت‌نام مجدد نیز گفت:  ارتباطی بین این دو وجود ندارد چراکه ممکن است برخی مشمول دریافت یارانه باشند ولی به آنها سبد کالا اختصاص نیابد. http://hadidnews.com/vdcfjyd0.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما