تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۶
قیمت بلیت سینماها برای سال آینده مشخص شد.
به گزارش حدیدنیوز،غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش قیمت بلیت سینماها در سال آینده را اعلام کرد و از جایگزینی سینما فرهنگ به عنوان یکی از سالن‌های «هنر و تجربه» به جای سینما «آزادی» خبر داد.
 
وی توضیح داد: از اول فروردین آینده، قیمت بلیت سینماهای مدرن در روزهای پنج‌شنبه و جمعه؛ 8 هزار تومان، شنبه تا چهارشنبه 7 هزار تومان و بلیت نیم بها 4 هزار تومان می‌شود، قیمت بلیت سینماهای ممتاز نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه 6 هزار و 500 تومان، شنبه تا چهارشنبه 6 هزار تومان و نیم بها 3 هزار و 500 تومان خواهد بود.
 
به گفته او، قیمت بلیت سینماهای درجه یک، روزهای پنج‌شنبه و جمعه 5 هزار و 500 تومان، شنبه تا چهارشنبه 5 هزار تومان و نیم بها 3 هزار تومان می‌شود. همچنان که قیمت بلیت سینماهای درجه 2 در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 4 هزار تومان، شنبه تا چهارشنبه 3 هزار تومان و نیم بها 2 هزار تومان خواهد شد.
 
فرجی یادآور شد: این قیمت‌ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و قیمت بلیت‌ها همچنان روزهای سه‌شنبه نیم بها خواهد بود.
 
به گفته او، فیلم «روباه» ساخته بهروز افخمی آخرین فیلم اکران نوروزی است که از روز چهارشنبه 27 اسفندماه نمایش آن آغاز می‌شود. ضمن اینکه از این پس پردیس سینمای آزادی از گروه هنر و تجربه خارج می‌شود و یکی از سالن‌های سینما فرهنگ به این گروه اختصاص پیدا می‌کند. بر همین اساس در اولین جلسه شورای صنفی نمایش در سال جدید، برای جایگزینی سرگروهی سینما فرهنگ تصمیم‌گیری می‌شود.
 
فرجی با اشاره به افزایش فروش سینماها در سال جاری به ایسنا، گفت: امسال 60 تا 100 درصد افزایش بهاء در تهران و شهرهای دیگر را داشتیم و پنج سالن پردیس آزادی، کوروش، هویزه مشهد، پردیس‌های ملت و زندگی پرفروش‌ترین مجموعه‌های سینمایی امسال بودند.
 
به گفته او، آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش سال آینده تدوین می‌شود. http://hadidnews.com/vdcfjtdm.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما