تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۴
دانشگاه ایرانیان اعلام کرد: وزارتخانه‌های علوم و بهداشت تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه‌های قبلی آنان در رابطه با دانشگاه ایرانیان باشد، صادر نکرده است.
واکنش جالب دانشگاه احمدی‌نژاد به لغو مجوزش!

به گزارش حدیدنیوز، دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با توجه اخبار مربوط به لغو مجوز این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن کامل ان به شرح ذیل است:

۱) مجوز اصلی تاسیس دانشگاه طی نامه شماره ۲۲/۲۴۵۰۹ مورخه ۱۳۸۹/۱۱/۰۷ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده که در متن آن موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی به صراحت قید شده است که تصویر آن در وبگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرار دارد.

۲) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری براساس ابلاغیه شماره ۲۲۸۱۲۸۸ مورخه ۱۳۸۹/۱۱/۱۷ با ایجاد کلیه رشته‌ها و در کلیه مقاطع تحصیلی در دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان موافقت نموده که تصویر آن در وبگاه اطلاع رسانی دانشگاه موجود است.

۳) اداره ثبت، اسناد و املاک قوه قضائیه بر مبنای تاییدیه صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ثبت و اعلام تاسیس دانشگاه و درج آن در روزنامه رسمی نموده که با توجه به مفاد اساسنامه به منزله تاسیس قطعی و نامحدود دانشگاه است.

۴) مصوبه شورای عالی محترم انقلاب فرهنگی در واقع تاکیدی بر تاسیس و مجوزهای قبلی است و ضمنا مجوز دایری مرکز و واحد آن در تهران را صادر کرده است.

۵) وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه‌های قبلی آنان در رابطه با این دانشگاه باشد، صادر ننموده‌اند.

۶) همان‌طور که عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیراً اشاره نموده‌اند، شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ تصمیم جدیدی در خصوص وضعیت دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان نگرفته است.

۷) دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، در اجرای مقررات و برای تحقق اهداف اساسنامه مصوب در آذرماه و دی‌ماه سال ۱۳۹۲، تصمیم خود برای راه‌اندازی چند رشته در گروه‌های مختلف آموزشی را به صورت مکتوب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نموده که تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

همچنین این دانشگاه در آذرماه سال گذشته، محل امکانات زیرساختی خود از جمله دفتر مرکزی و محل برگزاری کلاس ها را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام نموده که بازهم تاکنون هیچگونه اقدامی در خصوص رسیدگی و پاسخگویی در مورد آنها از سوی وزارتخانه های مذکور انجام نپذیرفته است.

۸) اظهارات گاه و بیگاه و بسیار متناقض برخی افراد در رسانه‌ها، و انکار واقعیت‌های مستند و مکتوب موجود در رابطه با دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، به روشنی گویای انگیزه‌های آنان برای مقابله با فعالیت این دانشگاه، به هر شکل و با هر هزینه‌ای است.

علیرغم تمامی مسائل، این دانشگاه با جدیت تمام در حال برنامه‌ریزی و پیگیری جذب امکانات و نیروی لازم برای راه اندازی رشته‌های اعلام شده برای مرحله اول بوده و در عین حال تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع خواهد نمود.

با توجه به این مهم، دانشگاه در آینده بسیار نزدیک ضوابط و شیوه خود برای پذیرش دانشجو در دوره‌ها، رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی مربوط به مرحله اول را از طریق وبگاه اطلاع‌رسانی خود به نشانی iiu.ac.ir اعلام خواهد کرد.

امید است که مسئولین محترم در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از توسعه علم و فناوری و تلاش های علمی و فرهنگی این دانشگاه استقبال نمایند و براساس ماموریت‌های ذاتی خود حمایت‌های لازم را در این زمینه به عمل آورند.

و من الله التوفیق

روابط عمومی دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان http://hadidnews.com/vdcfjjdm.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما