تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۸

مقایسه دو یرونده

دکتر مهدی کوچک زاده
اساساً دادستان حق ورود به نطق نمایندگان را ندارد
مقایسه دو یرونده
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، علی مطهری روز ۳۱اردیبهشت در نطق علنی خود در مجلس، گفت :

"احمدی‌نژاد و مشایی زیرکانه مسئله حجاب را به اینجا رسانده‌اند که تحریک جنسی را در جامعه آزاد کرده‌اند . این مسئله موجب پدید آمدن عقده‌های روانی در میان جوانان شده‌است پس اینان باید به فکر ایجاد کاباره‌ها و کلوپ‌ها نیز باشند".

دادستان تهران حدودا یک ماه و نیم بعد (۱۸تير) درحاشیه دادگاه مفاسد اقتصادی گفت بخاطر این بخش از سخنان مطهری علیه وی اعلام جرم کرده است.

مطهری فردای آن روز در واکنشی تند درباره این اعلام جرم گفت:

"اساساً دادستان حق ورود به نطق نمایندگان را ندارد.... ظاهراً آقای دادستان از فرط بیکاری و یا تحت فشار دولت این حرف را زده " بعد هم برای دادستان تعیین تکلیف کرد که بجای این کارها برود به"پرونده مرتضوی و رحیمی برسد و رفتار با زندانیان سیاسی و خانواده آنها را اصلاح کند!"

بعد از این اظهارات تند دادستانی بیانیه ای صادر کرد و طی ۵ بند به اقدامات انجام شده شامل اخذ نوار اظهارات نامبرده از مجلس شورای اسلامی، پیاده کردن کامل نوار و استماع اظهارات وی توسط چند نفر کارشناس !! اشاره کرد و همین مطالب جدید علی مطهری را هم جرم دانست.

البته هیچ خبری از نتیجه آن اعلام جرم ها منتشر نشد واین پرونده هم ماننداهانت او به کوچک زاده به هیچ جا نرسید.

حمید رسایی روز ۲۸ آذر در نطق علنی در مجلس اظهاراتی درباره اعمال فشار خانواده هاشمی بر پرونده مهدی هاشمی داشت.

دادستانی ۳۰آذر بیانیه ای ۱۱بندی صادر وصحبتهای رسایی را بند به بند تکذیب کرد یا با ادعای ولایتمداری وی مغایر دانست! در نهایت هم علیه او به دادگاه ویژه روحانیت اعلام جرم نمود http://hadidnews.com/vdcfj1dy.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

وکیل الدوله ها نه جایگاهی در بین مردم دارند و نه حقوقی که می گیرند حلال است چون آنها سوگند خورده اند که نماینده ملت باشند و نماینده دولت بودن باعث شرمساری است .