تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
ديويد پيمان معاون رييس فدراسيون ايرانيان يهودي در لس آنجلس و عضو گروه “يواني” است؛ گروهي که مخالف هسته‌‌اي شدن ايران است.
با مشاور ایرانی تبار ترامپ آشنا شوید/از حضور در ائتلاف صهیونیستی یوانی تا تلاش برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران+تصاویر
به گزارش حدید نیوز؛ “دیوید پیمان” مشاور فارسی زبان دونالد ترامپ، مسئول اطلاع ‌رسانی ویژه یهودیان در کمپین انتخاباتی این نامزد جمهوری خواه بود.

نشريه فوروارد درباره مشاور فارسی زبان ترامپ می نویسد: «يک ايراني تبار در سمت مشاور “دونالد ترامپ” مشغول به فعاليت است. در اين گزارش مشاور جديد “دونالد ترامپ،” نامزد جمهوري‌خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا، مهاجري ارتدوکس و ايراني معرفي شده است. اسم اين فرد ديويد پيمان مي باشد.»

647872

ديويد پيمان ۳۸ ساله و در ايران متولد شده است. او به همراه خانواده‌اش در سال ۱۹۸۴ ميلادي(۱۳۶۳) به امريکا مهاجرت کرده و در شهر لس‌آنجلس زندگي مي کند، وي در رشته حقوق از دانشگاه هاروارد فارغ التحصيل شده و در يک شرکت خصوصي به عنوان معاون دادستان در کاليفرنيا مشغول کار بوده است.

تشویق به تحریم و مخالفت با برنامه هسته ای ایران در کارنامه پیمان

ديويد پيمان در ادامه فعاليت خود به ائتلافي عليه ايران پيوست و از تخصص خود در رشته حقوق براي مشاوره دادن و تشويق تمايندگان به تشديد تحريم‌ها عليه ايران استفاده کرده است.

14907100_1166617256725757_3910573301810125202_n-768x432

او که معاون رييس فدراسيون ايرانيان يهودي در لس آنجلس و عضو گروه “يواني” است؛ گروهي که مخالف هسته‌‌اي شدن ايران است. اين گروه از حمايت شلدون ادلسون ميلياردر يهودي برخوردار است؛ فردي که يکي از سرمايه‌داران مورد اعتماد نتانياهو است.اقدامات  گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» یا یوانی در راستای حمایت از اسرائیل است.

1

از جمله فعالان ضد ایرانی سرسخت در یوانی، می توان به “جوزف لیبرمن” سناتور امریکایی اشاره کرد. هم چنین یکی از اندیشکده های مهم وابسته به دست راستی های امریکا تحت عنوان “بنیاد دفاع از دموکراسی” نیز به “یوانی” مشاوره می هد. این موضوع نشان می دهد که دیوید پیمان با عضویت در این گروه صهیونیستی تا چه اندازه می تواند در سیاست های ضدایرانی موثر باشد.

به نظر می رسد همان کاری که نایاک به رهبری تریتا پارسی در دوره دموکرات ها انجام می داد، پیمان در دوره ریاست جمهوری جمهوری خواه به شکل دیگری انجام خواهد داد.

نظر پیمان درباره ترامپ چیست؟

پیمان قبل از برگزاری انتخابات معتقد است که “جامعه یهودیان در این انتخابات یک شگفتی بزرگ را رقم خواهند زد.وی با مقایسه او و نامزدهای پیشین جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشته است: «گمان می ‌کنم ترامپ بهتر از میت رامنی و بهتر از مک‌ کین و حتی بهتر از جورج بوش عمل خواهد کرد».

2
دیوید پیمان در طرف سمت راست عکس قابل مشاهده است

http://hadidnews.com/vdcfj0dm.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما