تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۰
رئیس هیات مدیره بیمه ایران با تشریح طرح بیمه پرداخت حقوق مضاعف بازنشستگی، گفت: در نظر داریم تا شرایطی فراهم شود که افراد بتوانند در زمان بازنشستگی، علاوه بر حقوق خود، معادل آن را نیز از بیمه دریافت کنند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، جواد سهامیان مقدم امروز در یک نشست خبری با تشریح عملکرد بیمه ایران گفت: صنعت بیمه امروز از شاخصهای رشد و توسعه کشورها محسوب می شود و در طی سالهای اخیر با دستور ده ماده ای رئیس جمهور در طرح تحول صنعت بیمه اتفاقات مهمی در این حوزه پیش بینی شده است.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران اظهار داشت: یکی از بزرگترین تغییرات در صنعت بیمه آموزش است که این کار توسط بیمه ایران انجام می شود و از طریق بیمه نامه های مشترک توان پذیرش سایر بیمه ها را ارتقا دادیم، همچنین با ایجاد کنسرسیوم هایی با شرکت های بیمه ای طرح هایی ارائه می شود.

سهامیان مقدم، رقابت پذیری ، کارآمدی ، بهره وری ، اشتغال و استفاده از سرمایه های بخش خصوصی را از اهداف تحول در صنعت بیمه برشمرد و افزود: بیمه نوسانات نرخ ارز از سوی بیمه ایران ارائه شد و طرح دیگری به عنوان بیمه ارزش مضاعف سهام نیز به بیمه مرکزی ارسال کردیم.

وی همچنین به طرح بیمه صیانت اقتصادی از خانم های خانه دار اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح پیش تر با عنوان بیمه طلاق مطرح شده بود، گفت: بیمه مهریه ، بیمه پرداخت حقوق مضاعف بازنشستگی و بیمه عمر بر پایه سبد ارزی برای جلوگیری از کاهش ارزش پول و رغبت خرید این نوع بیمه از برنامه های جدیدی است که در بیمه ایران دنبال می شود.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه در قالب طرح بیمه پرداخت حقوق مضاعف بازنشستگان در نظر داریم تا شرایطی فراهم شود که افراد بتوانند در زمان بازنشستگی علاوه بر حقوق تعیین شده خود ، معادل آن را نیز از بیمه دریافت کنند، گفت: همچنین برای جلوگیری از کاهش ارزش درآمد بازنشستگان سالیانه ۱۵ درصد نیز به حقوق آنها افزوده می شود.

سهامیان مقدم از اجرای طرح بیمه درمان برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش خبر داد و با اشاره به در دست بودن طرح بیمه بیکاری هنرمندان سینما، تصریح کرد: سرمایه بیمه ایران از ۲ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال معادل ۱۰ برابر افزایش داشت و این میزان در آینده نزدیک به ۵۰ هزار میلیارد ریال بالغ می شود.

مدیرعامل بیمه ایران تاکید کرد: پوشش بیمه جکت آسیب دیده در فاز ۱۳ پارس جنوبی از سوی بیمه ایران انجام می شود ولی هنوز میزان خسارت آن مشخص نیست و جکت در حال خروج از آب است و احتمال اینکه آسیب جدی ندیده باشد زیاد است ولی بیمه ایران متعهد به پرداخت خسارت خواهد بود.

وی با اعلام صدور ۱۲ میلیون بیمه نامه در سال گذشته از پرداخت ۲۸ هزار میلیارد ریال خسارت خبر داد و گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۳.۵ میلیون فقره بیمه نامه صادر شد و ۲۳ هزار میلیارد ریال نیز پرداخت خسارت داشتیم.

سهامیان مقدم با اعلام اینکه حق بیمه تولیدی ۵ سال اخیر معادل حق بیمه های تولید شده در ۷۲ سال گذشته بوده است، از عملکرد تولید ۳ هزار میلیارد ریال حق بیمه برون مرزی خبر داد و افزود: تحقیق و تفحص از بیمه ایران طرح مجلس است و ما به حقوق نمایندگان احترام می گذاریم. http://hadidnews.com/vdcfevdy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما