تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
کارگروه ویژ‌ه‌ای با حضور پلیس فتا، وزارت ورزش و هیئت رسیدگی به تخلفات برای مقابله با شرط‌بندی در فوتبال تشکیل شد.
به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو با فارس، در مورد رواج پدیده شرط‌بندی در فوتبال ایران اظهار داشت: در این مورد کارگروه ویژه‌ای با پلیس فتا تشکیل داده‌ایم که تا پنجشنبه هفته گذشته ۸۰ پایگاه اینترنتی شرط‌بندی شناسایی شده‌اند در حال تکمیل مدارک هستیم تا این پرونده را به کمیته مبارزه با مفاسد ورزشی در وزارت ورزش تحویل بدهیم. بحث شرط‌بندی در هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال نیز به طور ویژه طرح و بررسی خواهد شد.



وی افزود: در شرط‌بندی فوتبال چند مسئله باید مورد ارزیابی قرار گیرد. اول اینکه سازمان لیگ به نیابت باشگاه‌ها برای احقاق حق آنها وارد این پرونده می‌شود و دوم اینکه سایت‌هایی که اقدام به شرط‌بندی می‌کنند آیا مجوز قانونی دارند یا نه که این مسئله به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط می‌شود و سوم بحث مجوز شرعی این کار است که در این زمینه نیز وزارت ورزش استعلام‌های لازم را از مراجع اعظام تقلید خواهد گرفت.



علیپور در مورد اینکه چه افرادی در بحث شرط‌بندی فوتبال دخیل هستند، گفت:‌ باشگاه‌ها در این پرونده هیچ نقشی ندارند. در بحث شرط‌بندی فوتبال اکنون پول‌های کلانی رد و بدل می‌شود که متأسفانه برخی از افراد حاضر در رسانه‌های ورزشی نیز در این سایت‌ها فعالیت دارند. ما این موضوع را به جد پیگیری خواهیم کرد. http://hadidnews.com/vdcfetd0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما