تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
رییس‌کل سازمان امور مالیاتی در رابطه با پیشنهاد رشد مالیات برارزش افزوده تا ۸ درصد در کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: این موضوع از سوی نماینده‌ها مطرح شده و در صورتی که مصوب شود، دولتی نیز نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند.
به گزارش حدیدنیوز، علی عسکری اظهار داشت: کلیه حقوق‌بگیران که در سال ۹۳ از حقوق ماهانه کمتر از یک میلیون تومان و سالیانه پایین‌تر از ۱۲میلیون تومان برخوردار باشند، از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.
 
وی درباره پرداخت مالیات جوایز بانکی و بیمه‌ای افزود: افرادی که در قرعه‌کشی‌ها می‌برند، مالیات از اموال اتفاقی شامل آنها خواهد شد و مالیاتشان را بایستی بپردازند که مالیات آنها، تقریبا ۳۵درصد جایزه دریافتی خواهد بود.
 
رییس‌کل سازمان امور مالیاتی همچنین در رابطه با پیشنهاد رشد مالیات برارزش افزوده تا ۸ درصد در کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: این موضوع از سوی نماینده‌ها مطرح شده و در صورتی که مصوب شود، دولتی نیز نسبت به اجرای آن اقدام می‌کند.
 
عسکری، رشد یک درصدی این مالیات را به علت تامین هزینه‌های بهداشتی مردم دانست و تصریح کرد: همه زمینه‌های ضعف و قوت قانون مالیات برارزش افزوده در اصلاحیه لایحه قانون مالیات‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
وی متذکر شد: در حال حاضر بعضی از کشورهای توسعه‌یافته مالیات برارزش افزوده را تا سطح ۲۲درصد می‌پردازند. http://hadidnews.com/vdcfejd0.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما