تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
اسپایکر در نمایشگاه خودرو ژنو از مدل مفهومی B۶ رونمایی خواهد کرد و از همین روی پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو ،تصاویر رسمی این مدل مفهومی را نیز منتشر کرده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خودروسازی، اسپایکر در نمایشگاه خودرو ژنو از مدل مفهومی‌B۶ رونمایی خواهد کرد و از همین روی پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو ،تصاویر رسمی‌این مدل مفهومی‌را نیز منتشر کرده است.



خودروساز آلمانی که در حقیقت بعد از جدایی دو شرکت ساب و فیاسکو تشکیل شد محصول جدید ش از سوی وال استریت ژورنال “شکارچی” نام گرفته است و این خودرو موتور میانی در زیر کاپوت نیز دارای موتور V۶ با قدرت پیشرانه ۳۷۵ اسب بخار و سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک است.

این خودرو دارای شاسی‌های آلومنیومی‌و بدنه فیبر کربنی و وزنی زیر ۳۰۸۰ پوند است که از این لحاظ بسیار به پورشه باکستر شبیه است و البته ویکتور مولر رئیس اسپایکر در این مورد عقیده دارد که:”هر کسی که می‌گوید این خودرو قاتل پورشه است یک دیوانه! است”.

قیمت گذاری برای این خودرو بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ هزار یورو خواهد بود و انتظار می‌رود که تنها ۱۰۰ عدد از این مدل تولید شود. http://hadidnews.com/vdcfe0dy.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما