تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۳
وزیر جنگ اسرائیل:

«محمد الدُّره» زنده است!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد «محمد الدره» کودک ۱۳ ساله فلسطینی که در جریان انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۰ هدف گلوله‌باران نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شهادت رسید، زنده است.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروز الم پست» نوشت: «موشیه یعلون» مدعی شد محمد الدره همچنان در قید حیات است و فیلم معروفی که صحنه شهادت وی را به تصویر کشیده است، در راستای جنگ روانی علیه اسرائیل است.

بر اساس این گزارش یعلون یک کمیته محرمانه حقیقت‌یاب تشکیل داده بود تا شناسایی کند که آیا الدره کودک ۱۳ ساله که در جریان انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۰ در حالی که پشت پدرش پنهان شده بود و هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید، واقعی است و یا اینکه این فیلم ساختگی است و اسرائیل جنایتی مرتکب نشده است.

بر پایه این گزارش این کمیته در نهایت به این نتیجه رسیده است الدره که به نماد مقاومت فلسطین تبدیل شده است، شهید نشده و هیچ آسیبی به وی نرسیده است و وی در قید حیات است و این فیلم نیز ساختگی است و الدره و پدرش تنها هدف گاز اشک‌آور قرار گرفتند.

این روزنامه نوشت که یعلون پس از آن دستور تشکیل کمیته حقیقت‌یاب را داد که «ناشمن شای» نویسنده اسرائیلی نسخه‌ای از کتاب خود درباره جنگ رسانه‌ای را تقدیم وی کرده بود و در آن به حادثه شهادت الدره که تاثیر زیادی در بدنام کردن اسرائیل در سطح جهان داشت، اشاره و تاکید کرده است که احتمالا این حادثه ساختگی بوده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ به قتل الدره اعتراف کرد و مدعی شد که گلوله اشتباهی به وی اصابت کرد. http://hadidnews.com/vdcfcxd0.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما