تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
روز دوم چهل و چهارمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی از عصر امروز(۲۶ شهریورماه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در روز دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (۲۶ شهریورماه) به وقت تهران در سالن پاپ لازلو شهر بوداپست آغاز می شود رقابتهای اوزان ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلو گرم برگزار خواهد شد.





براین اساساحسان لشگری نماینده وزن ۸۴ کیلو گرم کشورمان در دور نخست به مصاف مارتینز از کلمبیارفت و با پیرزویمقابل این کشتی گیر بابرنده مبارزه شامیل کودیا ماگموداف از روسیه و آنتونیو از بزریل مسابقه خواهد داد.



قاسمی کشتی هایش را با پیروزی آغاز کرد



بر این اساس در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور اول به مصاف دولت شابانبای از قزاقستان رفت با شکست این کشتی گیر در دور بعدی باید به مصاف برنده مبارزه کیسل از آلمان و لازاریف از قرقیزستان برود. تراول دلاگنف از آمریکا، طاها اکگول از ترکیه، آلن زاسایف از اوکراین و جمال الدین ماگموداف از آذربایجان در گروه قاسمی قرار دارند. در این وزن ۲۹ کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.



اسماعیل پور با شکست حریف آذربایجانی راهی مرحله بعد شد



بر این اساس در وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود اسماعیل پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حاجی علی اف از آذربایجان رفت و با شکست این کشتی گیر راهی دور بعدی مسابقات شد.وی در دور بعد باید با برنده مبارزه کشتی گیران آفریقای جنوبی و لهستان مسابقه دهد. در این وزن که ۳۹ کشتی گیر حضور دارند میکولای عیوضیان از اوکراین، ریونگ هانگ از کره شمالی، دولت نیازبیکوف از قزاقستان و بخان گوی گریف از روسیه در گروه اسماعیل پور قرار دارند. http://hadidnews.com/vdcfcvd0.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما