تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸
مديرعامل ايران خودرو خراسان كسب سهم دست كم 25 تا 30 درصدي بازار محصولات SUV در كشور را از اهداف راهبردي اين پايگاه توليدي دانست و گفت:‌ درحال حاضر ظرفيت توليد محصول شاسي بلند در سايت خراسان روزانه 120 دستگاه است كه افزايش به 240 دستگاه در روز تا پايان سال هدفگذاري شده است.
كسب بيشترين سهم تولید از محصولات شاسي بلند كشور توسط ايران خودرو
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، بيژن زاهدي فرد در حاشیه نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد با بيان اين كه ايران خودرو خراسان سهم 20 تا 24 درصدي از سبد توليدات ايران خودرو را در اختيار دارد گفت:‌ توليد محصولات شاسي بلند ايران خودرو به صورت انحصاري در سايت خراسان انجام مي شود.
 
وي اظهار كرد:‌ در سال هاي اخير پروژه هايي براي افزايش ظرفيت توليد در اين سايت به اجرا گذاشته شده، به گونه اي كه در سال گذشته تيراژ توليد به 163 هزار دستگاه افزايش يافته است.
 
مديرعامل ايران خودرو خراسان از هدفگذاري توليد 180 هزار دستگاه خودرو در سال جاري خبر داد و گفت: از اين تعداد 40 هزار دستگاه محصولات SUV و 140 هزار دستگاه نيز پژو به توليد خواهيم رساند.
 
وي تصريح كرد:‌ با برنامه ريزي كه ساپكو براي تامين قطعات دارد احتمال ايجاد مشكل حاد در روند توليد سايت خراسان دور از انتظار است.
 
زاهدي فرد ادامه داد: كيفي ترين محصول SUV توليد داخل يعني سوزوكي گراندويتارا در ايران خودرو خراسان توليد مي شود. محصولات هايما نيز با كيفيت مناسب و مقبولي وارد بازار شده اند.
 
وي با اشاره به افزايش تنوع در سبد محصولات SUV در سال هاي اخير گفت: براساس استراتژي پنج ساله اي كه در سال 95 تدوين شده،‌ سالانه يك محصول شاسي بلند به توليدات ايران خودرو خراسان اضافه مي شود. برهمين اساس بعد از عرضه هايما با دو نوع موتور دوهزار سي سي و 1800 سي سي توربورشارژ،‌ فيس ليفت سوزوكي گراند ويتارا و هايما اس5 را به بازار عرضه كرده ايم.
 
مديرعامل ايران خودرو خراسان ایجاد اشتغال مستقیم تولید برای پنج هزار نفر که شامل دوهزار جوان ساكن در مجاورت سايت ايران خودرو خراسان می شود را از نتايج و دستاوردهاي مسئوليت هاي اجتماعي ايران خودرو دانست و گفت: با اين اقدام سبب ايجاد امنيت اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در منطقه شده ايم.
 
وي تصريح كرد: درحال حاضر ميزان بيكاري در مناطق اطراف سايت ايران خودرو نزديك به صفر است.
 
گفتني است سايت ايران خودرو خراسان، پايگاه توليدي متعلق به گروه صنعتي ايران خودرو است كه با دارا بودن سالن هاي توليد بدنه،‌ رنگ و مونتاژ، فرآيند توليد خودرو به صورت كامل در آن صورت مي پذيرد. http://hadidnews.com/vdcfccdm.w6dvyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما