تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۱
مدیرعامل مجمع کشاورزان خبره، خوش حسابی دولت در خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع پول گندمکاران توسط بانک کشاورزی را رضایت بخش عنوان کرد.
رضایت گندمکاران از خوش حسابی دولت
علی خان محمدی از رضایت گندمکاران در خرید تضمینی این محصول در استان های کشور خبر داد و افزود: بانک کشاورزی در خرید تضمینی گندم تاکنون خوب عمل کرده و ظرف مدت دو روز پول خرید گندم را به کشاورزان پرداخت کرده است.

وی ضمن تقدیر از این اقدام دولت یازدهم، اظهار داشت: اگر حمایت ها در اعلام به موقع قیمت و خرید تضمینی محصولات از سوی دولت ادامه پیدا کند، کشاورزان با دلگرمی و امید بیشتری تولید خواهند کرد.

خان محمدی ابراز امیدواری کرد که خوش حسابی دولت در خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع پول گندمکاران در تمام استان های گندم خیز کشور ادامه یابد و دولت منابع اصلی برای پرداخت به موقع پول به گندمکاران را در اختیار بانک کشاورزی قرار دهد.

وی گفت: تمام استان های گندم خیز کشور برای خرید تضمینی این محصول اعلام آمادگی کرده اند و کارشناسان آموزش های لازم را برای خرید در استان ها دیده اند.

به گفته وی، میزان گندم خریداری شده از کشاورزان تاکنون حدود یک میلیون تن به ارزش ۱۱ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایرنا، سال گذشته حدود ۱۳ میلیون تن گندم در کشور تولید شد که حدود ۷ میلیون تن آن توسط دولت از کشاورزان خریداری شد.

http://hadidnews.com/vdcfccdm.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما