تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
دريچه به شما ۷ بازي رايانه اي را معرفي مي كند كه مي تواند شما را در تعطيلات نوروز ساعت ها سرگرم كند.
۷ بازي رايانه اي براي تعطيلات عيد+ دانلود
به گزارش حدیدنیوز؛ اكثر كساني كه بازي هاي رايانه اي علاقه دارند با بازي هاي خارجي آشنا هستند و آمارها هم نشان مي دهد كه بيش از ۹۰ درصد بازار بازی‌های رایانه‌ای کشور در دست بازی‌های خارجی است. اما خوبه كه بدانيم تاکنون حدود ۲۰ بازی ايراني در بازار توزیع و ۱۵ بازی هم تا تابستان سال ۹۲ وارد بازار خواهد شد؛ بازي هايي كه بعضا مي توانند هم از لحاظ گرافيك و ساخت با بازي هاي خارجي برابري كنند و هم از آسيب كمتري به كودكان ما وارد كنند. امروز برخي از بازي هاي ايراني را به شما معرفي مي كنيم.

** نام بازی: گرشاسب‌ قسمت ۲**

سبک بازی: اکشن‌ ماجراجویی

سن: ۱۵+

وضعیت در بازار: توزیع شده 




بازی گرشاسب یکی از پرافتخارترین بازی‌های ایرانی است که نه تنها در داخل کشور، که در خارج از کشور نیز با استقبال خوب منتقدان و بازی‌سازان خارجی مواجه شد. تا کنون ۱۵۰ هزار نسخه از این بازی در ایران به فروش رفته است. شاید همین استقبال بالا هم باعث شده تا سازندگان بازی گرشاسب، به فکر تولید قسمت دوم این بازی باشند.

گرشاسپ، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رويارويی او با نیروهای اهریمنی است. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی هستند.»



** نام بازی: شتاب در شهر **

سبک بازی: ماشین سواری


سن: +۳

وضعیت در بازار: توزیع شده


این بازی، یک بازی ماشین سواری نقشه باز (Open‌World Racing) است. بازی فقط برای پلت‌فرم PC طراحی شده است. بازیکن می‌تواند هرطور که می‌خواهد بازی را تمام کند. بنابراین مجبور نیستید یک مسیر ثابت را طی کنید بلکه طبق سلیقه و علاقه خود می‌توانيد بازی را جلو ببرید.


۴قابلیت اسپورت کردن ماشین از جمله تعویض لاستیک و رنگ، Level up شدن بازیکن با توجه به تجربه به دست آمده پس از انجام موفقیت آمیز مراحل، کارت‌های ستاره، نگهداشتن و مالکیت چند ماشین برای بازیکن در گاراژ، تخریب‌پذیری محیط و ماشین‌ها و… از نکات قابل توجه این بازی است. (براي مشاهده سايت اين بازي اينجا را كليك كنيد.)



** نام بازی: آسمان دژ۱**

سبک بازی: استراتژیک


سن: ۳+


این بازی یک بازی آنلاین است که به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است. نسخه دوم این بازی نیز ساخته شده و به تازگی در جشنواره‌ بین‌المللی MMO of The Year در کشور آلمان به عنوان برترین بازی آنلاین مستقل از نگاه کاربران شناخته شده است. حال و هوای علمی و تخیلی در این بازی حکمفرما است. در این بازی که در فضای ناشناخته هشتصد سال آینده رخ می‌دهد انسان‌ها برای بقا مجبور هستند نبردی بی‌پایان در برابر آدم آهنی داشته باشند.


عمر بشر به متوسط ۱۵۰ سال رسیده و با استفاده از پرش در Hyper Space به فواصلی در حد ۱۰ واحد نجومی بشر موفق شده که نسل خود را در منظومه شمسی گسترش دهد و ایجاد و استفاده از کرم چاله‌ها همچنان بزرگ‌ترین آرزوی بشر برای دست یافتن است. براي بازي تنها كافي است كه اينجا را كليك كنيد.



نام بازي: داستان دوستان

سبك بازي: ماجرايي


رده سني: ۷+

وضعیت در بازار: توزیع شده


یک روز سرد زمستانی که برف و سرماه همه دشت را فرا گرفته بود و حیوانات و پرنده ها جرات بیرون رفتن از خانه‌هایشان را نداشتند خرگوش خانم سحرخیز و دوستان مس‌خواهند در پیدا کردن غذا به هم کمک کنند . شما باید با حل کردن معماهای داستان به آنها کمک کنی.

جوايز كسب شده:

به دلیل ایجاد ارتباط موثر کودکان در فضایی سالم و جذاب و پویا مورد تقدیر قرار گرفت (دومین جشنواره ملی رسانه دیجیتال)



***نام بازي: كارگاه علوي***

سبك بازي: اکشن سوم شخص



بازی رایانه ای کارآگاه علوی یک بازی ماجراجویی نقطه کلیک سوم شخص است که ماجرای مادام روژان را بازگو می کند.

مادام روژان زنی انگلیسی تبارست که شمال تهران در باغی زیبا و بزرگ به نام "باغ خانم روژان" زندگی می کند. او یک اشراف زاده انگلیسی است که مورد توجه مقامات ایران قرارا داشته و در حکومت ایران جایگاه خاصی دارد. در نیمه شب آذر ۱۳۱۳ اتفاقی می افتد که مقامات بلند پایه حکومتی را شوکه ونگران می کند. کارآگاه علوی که در حل معما های پیچیده و سخت از تبحر خاصی برخوردار است و آوازه او تا دربارایران رفته، از سوی مقامات ایران برای کشف ماجرا انتخاب می شود.


در این بازی شما به عنوان کارآگاه علوی پا به میدان می گذارید در اینجاست که با گفتگو و حل معما های پیچیده به کشف ماجرا می پردازید و پرده از راز آن بر می دارد. شما فقط در نقش کارآگاه علوی ظاهر نمی شوید، بلکه دستیار او و کارکتر دیگری را نیز هدایت می کنید .

دراین بازی شما جنون پیدا کردن سرنخ را دارید، شما به شمال و جنوب شهر می روید بعضی اوقات حتی به روستای شمال کشور هم می رود تا فضای بازی یک نواخت نباشد .شما مي توانيد نسخه آزمايشي اين بازي را اينجا دانلود كنيد.


***نام بازي: مير مهنا***

سبك بازي: اکشن اول شخص


رده سني: ۱۲+

وضعیت در بازار: توزیع شده


میرمهنا روایت داستانی از زندگی جوانی به نام شبیر که در طلب رزق و روزی به همراه پدر پیرش در خلیج فارس به ماهیگیری می‌پردازد و در جریان داستان با میر مهنای بندریگی آشنا می‌شود و با گروه میرمهنا هم هدف برای بیرون راندن استعمار گران غرب می‌گردد.


در واقع داستان نبردهای او از آغاز برقراری روابط تجاری بین کمپانی هند شرقی، هلند با پدر میر ناصر حاکم بندر ریگ است. هلندیان بعد از برقراری رابطه با میر ناصر، جزیره ی خارک را از او گرفته و شروع به ساختن قلعه و دژ نظامی معروف خود موسلستاین می‌کنند. میر مهنا، چون از این کار پدر ناراضی است، قدرت را به دست گرفته وارد نبرد با هلندیان می شود. طی فراز و نشیب‌هایی سرانجام موفق به تصرف دژ در جزیره خارک می‌شود. (براي سفارش پستي اين بازي مي توانيد به سايت سازنده آن مراجعه كنيد)


نام بازي: عصر پادشاهان

سبك بازي: استراتژيک



بازی آنلاین عصر پادشاهان یک بازی بین المللی آنلاین است که در استودیو بازی سازی توسعه سامان تولید شده است و هم اکنون نگارش انگلیسی و فارسی آن در اینترنت قابل دسترس بوده و نسخه های ایتالیایی و عربی نیز به زودی منتشر خواهند گردید. برای ورود به این دنیای سرشار از اتفاقات جالب، نیاز به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید. کافیست که وارد سایت عصر پادشاهان شده و برای خود یک اکانت بسازید و هیجان حوادث پیش رو را تجربه کنید.


این بازی رایگان در سبک تاریخی-نظامی و بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌است. در این بازی بازیکنان به عنوان یک فرمانده دلاور باید سعی کنند با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزند.در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانان، با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.


این بازی بر روی کلیه مرورگرهای معروف همچون فایرفاکس، اپرا، اینترنت اکسپلورر، سافاری و تبلت‌های آیپد و سامسونگ گلکسی تب و اسمارت فون‌های آیفون، سامسونگ و اچ تی سی بدون مشکل قابل اجرا می‌باشد و با آنها سازگاری کامل دارد. براي بازي در عصر پادشاهان تنها كافي است كه اينجا را كليك كنيد. http://hadidnews.com/vdcf1xdy.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما