تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
عجب تیمی است این بایرن‌مونیخ

سوال فنی علی پروین از سرمربی بارسلونا

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: همه می‌دانند مسی مصدوم بود واقعا سوال من هم این است که چرا این بچه را به زمین فرستاد؟ شاید بخواهند خرابش کنند.
به گزارش حدیدنیوز، علی پروین در گفت‌وگو با فارس در خصوص تحلیل بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن‌مونیخ و بارسلونا اظهار داشت: واقعا عجب تیمی است این بایرن‌مونیخ، در بازی مقابل بارسلونا دو برابر حریف در زمین دویدند.

وی افزود: وقتی یک بارسایی پا به توپ می‌شد دل ما هم خوش بود که گل می‌زند. اما یکدفعه ۵ بایرن‌مونیخی روی سر او خراب می‌شدند و بالای سرش خبردار ایستاده بودند. واقعا از بازی بایرن‌مونیخ لذت بردم ارزش داشت که دیشب بیدار ماندم.

پروین ادامه داد: سوال من اینجا است که چرا این بچه مسی را در زمین گذاشته بود به نظرم دیشب فقط یک اسم به نام مسی در زمین بود و اصلا او را در زمین ندیدم. این بچه پایش خراب بود و همه دنیا می‌دانستند آخر چرا او را در داخل زمین گذاشته بودند چون هیچ کاری نمی‌توانست انجام دهد و انگار دست و پایش را بسته بودند.

پروین یادآور شد: به نظرم باید مسی با توجه به نیمکت قلدر بارسلونا عوض می‌شد. با این بازی معتقدم که بارسلونا له شد و اصلا خوب نبود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: من خودم بارسایی هستم اما به نظرم بایرن‌مونیخ با این بازی قطعا قهرمان می‌شود. چون آنها ثابت کردند که فوتبال آلمان تکانی خورده است. البته نباید این را فراموش کرد که بارسلونا در خانه خود خیلی خطرناک است اما اگر مربی این تیم کارهای عجیب و غریبی نکند.

پروین در پایان یادآور شد: بالاخره هر فوتبالیستی یک روز آماده نیست و خراب است اما باز هم برای من جای سوال بود که چرا مسی مصدوم را از داخل زمین عوض نمی‌کردند. چون اصلا کم‌کاری او در زمین حس می‌شد و به همین دلیل بر روی هافبک‌ها و مدافعان با بازیکنان آماده بایرن‌مونیخ بیشتر شده بود. به نظرم این ۲۰ درصد بارسلونا بیشتر نبود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که قرار است باز هم از چهره‌های ماندگار دیگری در آینده توسط باشگاه پرسپولیس تقدیر شود یا خیر، گفت: برنامه‌های خوبی در پیش است. اما خدا را شکر می‌کنم باشگاه کم کم مثل خارجی های می شود و قدر بزرگان خود را می دانیم. این تقدیر سر و صدای خوبی برای باشگاه‌های دیگر داشت تا برای خدمت به بزرگانشان اقدام کنند. این جور کارها راه دوری نمی‌رود. http://hadidnews.com/vdcf1xdy.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما