تاریخ انتشار :جمعه ۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران درگفت وگو با«حدیدنیوز»:

رویکرد اصلاحات فراموشی مردم نسبت به عملکرد فتنه‌ است

اصلاح‌طلبی به معنای واقعی در مباحث نظری و مواضع عملی آنها مصداق پيدا نكرد.
رویکرد اصلاحات فراموشی مردم نسبت به عملکرد فتنه‌ است

مجتبی شاکری عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با حدیدنیوز با اشاره به مواضع اصلاح طلبان گفت: واژه دوم خرداد برای آنها مناسب‌تر باشد زيرا اصلاح‌طلبی به معنای واقعی در مباحث نظری و مواضع عملی آنها مصداق پيدا نكرد و تعريف نير نشد و خود آنها نيز معنای اصلاح‌طلبی را نمی‌دانستند. 

وی گفت: نوع رفتارشان از شكستن ساختارهای نظام تا تعرض به جايگاه ولايت فقيه، شكستن آرمان‌ها، رفتن به سوی دشمن، نوع شعارها در ۸ ساله دوران اصلاحات مردم را به شدت عصبانی كرد. 

عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی اظهار كرد: در مجلس ششم به اپوزسيون تبديل شدند در حالی كه مجری مسائل و قانونگذار بودند به مخالفان نظام پيوستند و در برابر نظام ايستادند و اين پديده عجيبی بود كه مجلسی كه پاسخگويی از وظايفش است از نظام طلبكار باشد. 

شاکری عنوان كرد: آنها در برابر انتخابات مجلس هفتم ايستادگی و تحصن كردند، تا مانع اجرای قانون اساسی شوند و اين در پرونده آنها به عنوان يك برگ اتهام وجود دارد. 

وی با ذكر اينكه آنها نتوانستند در چند دوره آرای مردم را جذب كنند، گفت: لذا رويكرد سياه‌نمايی و ايجاد اختلاف را در اين چند ساله انتخاب كرده‌اند، لذا هرگونه اشكال در كار مجلس و دولت را بزرگ‌نمايی می‌كنند و نمی‌خواهند موفقيت‌های كشور استمرار پيدا كند. 

عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی افزود: حماسه حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸ كه فرصت بين‌المللی و طلايی بود،با بی‌درايتی و حماقتی كه داشتند تبديل به تهديد برای كشور شد اين افراد بايد محاكمه باشند. 

وی گفت: نظام و مردم از فتنه‌گران طلبكار است و نبايد اجازه داد كه كسانی كه چنين تهديدی برای نظام ايجاد كردند امروز چهره طلبكارانه داشته باشند و به نوعی وانمود می‌كنند كه قصدشان كمك به نظام و انتخابات است.
عضو شورای مركزی جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان فتنه‌گر مرتكب گناه بزرگی شدند و اگر توبه نكنند، مردم و نظام حتی به عنوان شهروند نيز به آنها اعتمادی ندارند چه برسد به اينكه اجازه دهد آنها در جايگاه كانديدای رياست جمهوری قرار بگيرد، آنها می‌خواهند اختلاف را درون نظام ايجاد كنند تا مردم سابقه آنها را فراموش كنند

http://hadidnews.com/vdcf1vdy.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما