تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو موفق شد ضمن ادامه روند رو به رشد خود، با برداشتن گامي‌ دیگر در مسیر ارتقاء رضایت مشتریان، باز هم مهر تاييدي بر تلاش‌هاي خود در راستاي افزايش رضايت مشتريان از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، دريافت كند و صعودي 18 پله‌ای را از ابتداي سال جاري تا پايان دي‌ماه، تجربه كند.
تداوم حرکت رو به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو
 به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس معاون شبکه خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو) اظهار داشت: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه با نظرسنجی از مشتریان میزان رضایت آن‌ها از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی و واردکنندگان خودرو را مورد ارزیابی قرار مي‌دهد. ارزيابي اخير اين شركت از خدمات پس از فروش ايران‌خودرو نيز بر طبق نظرسنجي از مشتريان، مبين رشد 6 امتيازي در دي ماه نسبت به آذر ماه جاري و تداوم روند صعودي اين شركت در شاخص مذكور است. گفتني است با اين رشد، امتياز نهايي شركت ايساكو از ابتداي سال تا كنون به عدد 749 رسيده است.
 
 شهریار سلطانی گفت: قطعا دستیابی به چنین امتیازی در شاخص رضايت مشتریان علاوه بر برنامه ریزی و تلاش بی‌وقفه شبکه نمایندگی‌ها، حاصل اجرای برنامه‌های بهبود، ارایه خدمات پس از فروش استاندارد و طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان بوده است.
 
 وی در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین عوامل موثر در تداوم روند رو به رشد امتیاز مشتریان در حوزه خدمات پس از فرروش ايران‌خودرو گفت: اجرای مدل ارتقاء رضایت مشتریان در نمایندگی‌هایی که امتیاز رضایت مشتریان آنها از میانگین عدد شرکت پایین‌تر است، برگزاری کارگاه‌های تخصصی مشتری‌مداری برای مدیران و صاحبان امتیاز نمایندگی‌های مجاز به صورت منطقه‌ای و همچنین برگزاری 360 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی تئوری و عملی برای کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء دانش ایشان در نحوه برخورد و تعامل با مشتری بخشی از اقدامات و طرح‌هایی است که در این رشد امتیاز مشتریان موثر بوده است.
 
 وي افزود: تامين مناسب و به موقع قطعات مورد نياز، برگزاری دوره‌های آموزش در محل نمایندگی (OJT) و همچنین توسعه خدمات خودروها و محصولات جدید در سطح کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مشتریان، از خدمات پس از فروش ایساکو بوده است.
 
 به گفته سلطانی برنامه‌ریزی و اجراء نظارت‌های دوره‌ای و مستمر در تمامي ‌نمایندگی‌های سطح کشور با به‌کارگیری قریب به 400 نیروی متخصص غیرمتمرکز در یازده منطقه کشور و همچنین بازدیدهای محسوس و نامحسوس تیم‌های مدیریتی و کارشناسی به صورت مدون و تخصیص تجهیزات به نمایندگی‌ها با هدف ارتقاء کیفی سطح خدمات جز موارد اثرگذار در ارتقا خدمات بوده است.
 
 اظهارات معاون خدمات پس از فروش ایساکو در خصوص اقدامات موثر در رشد امتیاز مشتریان در حالی است که ایساکو در سال‌های اخیر در افزایش رضایت مشتریان گام‌های بسیاری برداشته است که از جمله آن‌ها مي‌توان به خدمات نوین این شرکت به مشتریان، توسعه خدمات الکترونیک، سامانه همراه ايساكو (اپلیکیشن) و اتوكليك (خدمت فوري در محل براي تعويض روغن، فيلترهاو ..) اشاره کرد.
 
 رشد شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو از این جهت مهم و قابل ستایش است که این شرکت در میان شبکه گسترده خدماتی و با وجود 800 نمایندگی و بيش از 1000 فروشگاه، موفق به کسب چنین امتیازی شده است بی‌تردید افزایش یک امتیاز نیز در این شبکه گسترده و با وجود حجم عظیم مشتریان، گام مهمي‌در جهت جلب رضایت مشتریان در مجموعه شرکت ایساکو محسوب مي‌شود. http://hadidnews.com/vdcf1vdm.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما