تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۵
عدم اجرای مصوبه بانک مرکزی توسط بانک مسکن

بانک مسکن مصوبه افزایش وام مسکن مهر را اجرا نمی‌کند

تحویل ۹ هزار واحد مسکن مهر استان البرز مشروط به افزایش مبلغ وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان است.
بانک مسکن مصوبه افزایش وام مسکن مهر را اجرا نمی‌کند
به گزارش حدیدنیوز، مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: تحویل ۹ هزار واحد مسکن مهر استان البرز مشروط به موافقت بانک مسکن مبنی بر افزایش مبلغ وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان است.



سعید صابونی اظهار کرد: علی رغم امضای بانک مرکزی مبنی بر افزایش مبلغ وام مسکن مهر استان البرز از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان، هنوز بانک مسکن نسبت به امضای این وام‌ها پاسخی نداده و اعلام کرده که "اعتبار نداریم".



به گفته وی تنها مشکل تحویل واحدهای مسکن مهر استان البرز اعطای این وام‌ است چرا که در آخرین روزهای فعالیت دولت دهم، مصوبه افزایش وام مسکن مهر استان البرز از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان ابلاغ شد اما اکنون بانک مسکن از نبود اعتبار خبر می‌دهد.



صابونی اظهار کرد: در همان زمان با متقاضیان و پیمانکاران صحبت و مقرر شد با توجه به افزایش مبلغ وام‌، واحدهایی که باید ۱۵ میلیون تومان واریز می‌کردند ۱۰میلیون تومان واریز کنند و پنج میلیون تومان وام بانکی در نظر گرفته شد.



مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: این مصوبه باید به امضای بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار می رسید که این مراحل پشت سر گذاشته شده است اما هنوز بانک مسکن این موضوع را تایید نکرده است.



وی تاکید کرد: برای افزایش یا ادامه روال قبلی وام‌های مسکن مهر استان البرز جلسه‌ای با بانک مسکن برگزار و نتیجه افزایش وام اعلام می‌شود.



به گزارش ایسنا، اواخر دولت دهم افزایش مبلغ وام مسکن مهر استان البرز از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان مصوب شد که اکنون اجرای آن منتظر تعیین تکلیف بانک مسکن است. http://hadidnews.com/vdcf1vd0.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما