تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
تیم فوتبال صبای قم به پرداخت جریمه نقدی سنگین به خاطر رفتار تماشاگرانش و تاخیر در ورود به زمین مسابقه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکوم شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز بیست و چهارم دی ماه در قم برگزار شد، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیداری که قضاوت آن را علیرضا فغانی بر عهده داشت و البته دو پنالتی صد در صد به سود صبای قم گرفته نشد و پرسپولیسی‌ها با یحیی گل محمدی در یکی از مهمترین بازی‌های خارج از خانه خود از شکست گریختند، صبای قم با جریمه انضباطی رو به رو شد.

این بازی که در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر مشتاق فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، البته قبل و پس از بازی حواشی جالب توجهی داشت که یکی از این حواشی به زعم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مستلزم جریمه انضباطی برای صبای قم دانسته شد.

در حالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران یک روز زودتر از برگزاری این بازی به شهر مقدس قم سفر کرده بود و برای دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر در قم آماده می‌شد، عده ای از تماشاگران با حضور و تجمع در مقابل هتل پرسپولیس گویا مزاحت‌هایی برای سرمربی جوان سرخپوشان به وجود آوردند.

یحیی گل محمدی سرمربی سابق صبای قم و فعلی تیم پرسپولیس تهران به دنبال این اتفاقات و شلوغی مقابل هتل تیمش در قم، از حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی در باشگاه صبای قم سرباز زد و دلیل این مهم را مزاحمت تماشاگران قمی عنوان کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز بر اساس گزارش ناظر بازی و اتفاقاتی که بر این اساس رخ داده بود، رای خود را اعلام کرد و تیم فوتبال صبای قم را به پرداخت جریمه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به این دلیل جریمه کرد.

البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با استناد به گزارش ناظر مسابقه صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته چهارم از دور برگشت بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، صبای قم را به دلیل تاخیر دو دقیقه‌ای در ورود به زمین مسابقه با پرسپولیس مبلغ شش میلیون ریال جریمه کرد و بدین ترتیب در حالی که این کمیته به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تنها به یک تذکر شفاهی بسنده کرد، صبای قم را در مجموع ۳۶ میلیون ریال جریمه کرد. http://hadidnews.com/vdcf1jdy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما