تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تا کنون بیشترین تأثیر منفی را داشته است.
شاخص بورس به کانال ۷۲ هزار واحدی بازگشت
شاخص کل بورس دقایق قبل با کاهش ۶۱۸ واحدی به کانال ۷۲ هزار واحد بازگشت که هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تا کنون بیشترین تأثیر منفی را داشته است.

به گزارش حدیدنیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با کاهش ۶۱۸ واحدی به کانال ۷۲ هزار واحد بازگشت و ارزش بازار نیز با کاهش قابل توجهی به ۳۵۵ هزار میلیارد تومان نزدیک شده است.



در میان شاخص‌های منتخب بازار، شاخص بازار دوم بیشترین افت را تجربه کرده و با کاهش ۲ هزار و ۵۱۳ واحدی به ۱۳۵ هزار و ۵۱۹ واحد رسیده است.



شاخص صنعت نیز کاهش ۳۸۶ واحدی، شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر با کاهش ۱۰ واحدی، شاخص آزاد شناور با کاهش ۵۵۴ واحدی، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با کاهش ۲۸ واحدی و شاخص بازار اول با کاهش ۲۹۶ واحدی به کار خود ادامه می‌دهد.



براساس این گزارش؛ هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، تا لحظه تنظیم این خبر با کاهش ۲۴۵ واحدی بیشترین تأثیر منفی را داشته و به دنبال آن، پالایش نفت بندر‌عباس ۱۷۵ واحد، هلدینگ تأمین ۱۰۴ واحد، پالایش نفت اصفهان با ۵۴ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان با ۳۶ واحد، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با ۲۶ واحد در روند شاخص کل اثر منفی گذاشته‌اند.



بر اساس این گزارش برترین تقاضای بازار به نمادهایی همچون شیشه همدان، حمل و نقل توکا، سپنتا، کمباین‌سازی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها اختصاص دارد.



در فرابورس نیز شاخص کل تا این لحظه کاهش ۲۰ واحدی را تجربه کرده و ارزش بازار اول و دوم نیز به ۶۶ هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان نزدیک شده است.



در این بازار پتروشیمی جم، پتروشیمی مارون، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر منفی بر شاخص را دارند. http://hadidnews.com/vdcf11d0.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما