تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی

اقبال گسترده مردم به بنزین ۷۰۰ تومانی

تاکنون هیچ‌گونه ازدحامی در جایگاه‌های سوخت که موجب اختلال درعرضه بنزین شود گزارش نشده است.
اقبال گسترده مردم به بنزین ۷۰۰ تومانی
به گزارش حدیدنیوز، یکی از جایگاه‌داران با اعلام این که حدود ۷۰ درصد بنزین عرضه شده در روزهای اخیر ۷۰۰ تومانی است گفت: تاکنون هیچ‌گونه ازدحامی در جایگاه‌های سوخت که موجب اختلال درعرضه بنزین شود گزارش نشده است.




رییسی‌فر با رد کردن ازدحام خودرو‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت در شب گذشته گفت: شایعات مربوط به افزایش نرخ بنزین موجب شد در چند روز گذشته کمی جایگاه‌ها شلوغ‌ شود و مردم در پی پر کردن باک‌های خود باشند اما تاکنون هیچ‌گونه ازدحامی که موجب اختلال درعرضه بنزین شود گزارش نشده است.



وی در مورد وضعیت فروش بنزین ۴۰۰ تومانی و ۷۰۰ تومانی در روزهای اخیر گفت: به دلیل این که سهمیه ماهانه بنزین اردیبهشت گذشته شارژ نشد، فروش بنزین ۷۰۰ تومانی افزایش یافته است به طوری که در برخی مناطق ۷۰درصد بنزین عرضه شده ۷۰۰ تومانی است.



به گزارش تسنیم، سهمیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و کرایه‌ها از اول اردیبهشت بدون تغییر  شب گذشته واریز ‌شد اما تعیین قیمت و سهمیه خودروهای شخصی تا پایان این هفته مشخص خواهد شد. خودروهای شخصی در حال حاضر می‌توانند از ذخیره بنزین ۴۰۰ تومانی ماه‌های قبل و بنزین نیمه‌یارانه‌ای ۷۰۰ تومانی استفاده کنند.



انتهای پیام//

اخبار مرتبط http://hadidnews.com/vdcf10d0.w6d1jagiiw.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما