تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
اخبار تیم فوتبال استقلال؛

رحمتی در فهرست تیم ملی است

اعضای تیم استقلال در مقابل پرسپولیس برنده میدان نبودند و انتظارات از سوی اعضای این تیم برآورده نشد.
رحمتی در فهرست تیم ملی است
به گزارش حدیدنیوز، تیم استقلال در حالی به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این تیم با شرایط ایده آل روبرو نبود و این موضوع باعث شد که استقلالی‌ها در خصوص پیروزی به حریف مطمئن‌تر باشند و اعلام کنند که این تیم به آنها برتری ندارد و استقلال در این خصوص بازی و نبرد سختی را پیش رو ندارد اما این طور نشد زیرا اعضای این تیم با مشکل روبرو شدند و حتی پیروزی بر این تیم از همان ابتدای بازی سخت و سخت تر شد زیرا قرمزها با شرایط بهتری نسبت به استقلال روبرو شدند و این موضوع عاملی شد که اعضای این تیم در پایان بازی نیز نسبت به عملکرد یکدیگر موضع گیری کنند.

گفتنی است، جباری در طول بازی و تا زمانی که بازوبند کاپیتانی را در دست داشت سعی کرد تیمش را هدایت کرده و از عنوان کاپیتانی‌اش بهره لازم را ببرد اما این موضوع باعث شد مشکلاتی در این تیم ایجاد شده و جباری با یکی از بازیکنان استقلال دچار مشکلاتی جدی شود.


این بازیکن که از نظر اخلاقی نیز خاص است و با شرایط ویژه در تیم استقلال حضور دارد با فرزاد حاتمی دچار مشکلاتی شد که این موضوع باعث این بود که دیگر نفرات وارد ماجرا شده و جباری را آرام کنند زیرا وی اعلام کرده است که حاتمی به وظایفش آنطور که باید عمل نکرده است و از طرفی در اموری که به وی مربوط نبوده مداخله کرده و این عامل برخورد جباری با وی است.


این موضوع به اطلاع امیر قلعه نوعی رسیده است و وی اعلام کرده که بازیکنان تیم باید مشکلات این چنینی را بین خودشان حل و فصل کنند و به این موضوع توجه بسیار زیادی داشته باشند.

از طرفی اعلام شده است که جباری در این خصوص مدعی شده که بازیکنان استقلال که به تازگی وارد این تیم شده اند و آبی ها را همراهی می کنند باید براساس شرایط خاص خود و نوع وظایفشان رفتار کنند تا مشکلی در تیم ایجاد نشود و استقلال با اوضاعی ایده آل بتواند بازی هایش را پیش برده و به اهدافش برسد زیرا بازیکنان قدیمی تیم نمی توانند در این خصوص شرایط را آنطور که خواسته بازیکنان جدید تیم است بپذیرند و تلاش دارند که همه چیز را براساس خواسته خود پیش ببرند زیرا معتقدند آنها مسائل مربوط به تیم را می دانند و براساس آن پیش رفته و رفتار می کنند، اما بازیکنان جدید چنین شرایطی ندارند و این موضوع باعث می شود که بعضا مشکلاتی بین اعضای تیم ایجاد شود.

از طرفی عنوان شده است که جباری اعلام کرده بازیکنان جدید باید با شرایط تیم هماهنگ باشند و بر طبق آن پیش بروند تا استقلال دچار حاشیه و حرف و حدیث نشود.


* اعتراض قلعه نوعی به ادعای قرمزها

امیرقلعه نوعی پس از تساوی مقابل پرسپولیس با شرایط خاصی از این نتیجه دفاع می کند و بحث هایی که در خصوص وضعیت خاص تیم گل محمدی اعلام می شود را نمی پذیرد و وی پس از بازی، با مدیران تیم استقلال گفتگو کرده است و مدعی شده که این بازی با یک امتیازی که برای این تیم به دست آمده برای آبی ها ارزشمند است زیرا شرایط طوری است که اعضای این تیم با این ادعا روبرو شدند که قرمزها از استقلال ایده آل تر بازی کردند و این موضوع عاملی است که اعضای تیم استقلال تحت فشار قرار بگیرند ودر بازی آنها تاثیرگذار باشد. 

اعضای تیم استقلال و به خصوص امیر قلعه نوعی مدعی شدند که این بازی برای آنها ارزشمند بوده و اعضای تیم حریف که مدعی هستند استقلال را تحت فشار قرار دادند این موضوع را برای توجیه خود مطرح می کنند زیرا به جز دقایقی استقلال تحت فشار قرار نداشت و این تیم تنها در چند دقیقه به طور کلی بازی را به دست گرفته و این موضوع مشخص بود. 

گویا سرمربی تیم استقلال از این اتفاق بسیار دلخور است زیرا نتیجه این بازی را برای تیم خود ایده آل می داند و معتقد است که پرسپولیس برای کسب عنوان بهتر در جدول به سه امتیاز نیازمند بود واستقلال از یک امتیاز نیز استفاده لازم را برده است.


* باشگاه استقلال؛ به زمین افتادن کار قرمزها بود

اعضای تیم پرسپولیس به قضاوت محسن قهرمانی داور بازی معترض شده و مدعی شدند که این داور با قضاوت خود بازی را به نفع وی و اعضای تیم استقلال پیش برده است اما آبی ها در این خصوص واکنش ارائه کردند و مدعی شدند که این موضوع صحت ندارد.

براساس این گزارش، محسن قهرمانی دو صحنه مشکوک به پنالتی را سوت نزد تا قرمزها در این خصوص معترض شوند و حتی چند کارشناس داوری نیز اعلام کردند صحنه دوم به پنالتی نزدیک بوده و این داور باید سوت می زد اما این اتفاق رخ نداد و اعضای تیم پرسپولیس اعلام کردند در حقشان اجحاف شده است در حالی که در این میان آبی ها به این اعتراض واکنش نشان دادند و اعلام داشتند که اعضای تیم پرسپولیس در طول بازی بارها خود را به زمین پرت می کردند که داور فریب خورده و به نفع این تیم پنالتی اعلام کند و این اتفاق حتی با کارت زرد قهرمانی روبرو شده و این موضوع عاملی شد که اعضای تیم استقلال موضع گیری کرده و اعلام کنند که در این خصوص با اعتراض قرمزها روبرو شده و مقابله می کنند زیرا اعضای این تیم باید بدانند اشتباهاتی دارند و باید آن را بپذیرند.

از طرفی کمیته داوران در حال بررسی اوضاع است و به قرمزها اعلام شده است که در این خصوص بحث زیادی انجام نشود تا شرایط به صورت جدی پیگیری شود و نتیجه لازم ارائه گردد.

از طرفی آبی ها اعلام کردند تلاش قرمزها از ابتدای بازی براساس این بود که داور را در محوطه جریمه استقلال فریب دهند تا قهرمانی به نفع این تیم ضربه آزاد و یا پنالتی اعلام کند به همین دلیل دو صحنه مشکوک ایجاد شده را نمی پذیرند و در این خصوص نیز صحبت هایی با فدراسیون و کمیته داوران انجام شده است تا این موضوع به صورت جدی ارزیابی شود.


* فدراسیونی ها اعلام کردند؛ رحمتی در فهرست تیم ملی است

با اینکه مشکلات بسیار زیادی مابین کی روش سرمربی تیم ملی و مهدی رحمتی ایجاد شده است و این دروازه بان از تیم ملی خداحافظی کرده و اعلام داشت مشکلات ایجاد شده در تیم ملی وی را از این تیم دور کرده است و باعث این شد که رحمتی از تیم ایران در آستانه انجام بازی های مهم کناره گیری کند.

براساس این گزارش این در حالی است که عنوان شده مسئولان در فدراسیون براین موضوع رضایت ندارند و حتی اعلام کردند مهدی رحمتی هر چه سریعتر به جایگاه قبلی خود باز می گردد و می تواند تیم ملی را همراهی کند.

گفتنی است، این دروازه بان با شرایطی رو به رو شده است که سرمربی تیم ملی نسبت به عملکردش واکنش نشان داده است و قرار به این شده که وی از یک دروازه بان دیگر تیم ملی استفاده و بهره ببرد و در این خصوص صحبتهایی عنوان شده است که عامل و باعث دلخوری رحمتی از کی روش، اعضای تیم ملی است.


شایان ذکر است، مسئولین تیم ملی و فدراسیون مدعی شدند که در این خصوص اقدامات لازم را انجام می دهند زیرا نمی خواهند این دروازه بان را از دست بدهند زیرا معتقدند که تیم ملی ایران در آستانه حضور در جام جهانی به این بازیکن نیاز دارد تا بتواند بازی های پیش رو را به اتمام رسانده و راهی جام جهانی شود.

این در حالی است که کی روش نظری متفاوت دارد و معتقد است بازیکنی که به هر دلیلی از تیم کناره گیری می کند نمی تواند جایی در تیم ملی داشته باشد و هیچ راه برگشتی باقی نمی ماند زیرا وی درخواست جدایی کرده است و هیچ اجباری در کار نیست.

اعلام شده است که نام رحمتی در فهرست تیم ملی است و مسئولین در فدراسیون نام وی را از فهرست خط نزدند و این حضور به قوت خود باقی است و رحمتی باید به تیم ملی بازگردد.

این در حالی است که دروازه بان تیم استقلال قصد دارد در تیم استقلال تمرکز کند و به مسائل دیگر فکر نمی کند تا اینکه به اوضاع وی رسیدگی شود.

* اعتراض اکبرپور و موسوی به نیمکت نشینی

اکبرپور از مصدومیت رنج می برد و به تازگی توانسته است از روی نیمکت آبی ها را همراهی کند به همین دلیل امیر قلعه نوعی از شرایط وی و آمادگی اش اطمینان خاطر نداشت و این موضوع عاملی است که وی برای حضور در ترکیب استقلال دچار مشکلات شود زیرا از آمادگی گذشته وی خبری نیست اما حضور دائمی اش روی نیمکت باعث شد که وی به این موضوع واکنش نشان دهد زیرا وی اعتقاد داشت که حداقل شرایط حضور در نیمه دوم بازی را داشت اما امیر قلعه نوعی ترجیح داد تا وی را روی نیمکت بنشاند و فرصت بازی کردن را از این هافبک بگیرد زیرا مجتبی جباری ۹۰ دقیقه استقلال را همراهی کرد و این موضوع عامل این است که اکبرپور بیشتر از قبل استرس و فشار نیمکت نشینی را متحمل شود.

اکبرپور به همراه ایمان موسوی به این موضوع معترض شدند و اعلام کردند که بازی به قدری ضعیف برگزار شد که حتی اگر آنها چند دقیقه برای این تیم به میدان رفتند اتفاق خاصی رخ نمی داد اما امیر قلعه نوعی سه تعویض بیشتر نداشت و این موضوع مانع از حضور این نفرات در زمین مسابقه شد از طرفی نیز قلعه نوعی اعلام کرده است در تیم وی اعتراض معنایی ندارد و هر بازیکن که معترض شود به مدت بیشتری شرایط بازی کردن بدست نمی آورد و این موضوع برای وی دردسر ساز می شود.



* فریاد امیر قلعه نوعی بر سر آرش برهانی

سرمربی تیم استقلال از ابتدای بازی روی گلزنی حاتمی و برهانی حساب ویژه باز کرد و این ۲ را در ترکیب اصلی خود قرار داد اما این اتفاق رخ نداد حاتمی در بازی محو شد و شرایط گذشته خود در ترکیب این تیم را تکرار نکرد از طرف دیگر این بازیکن در این بازی موقعیت زیادی نیز بدست نیاورد اما در این میان توقعات از آرش برهانی بیشتر از حاتمی بود و این موضوع عاملی شد که وی پس از بازی مورد انتقاد قرار بگیرد و امیر قلعه نوعی اعلام کرد براساس تجربه حضور وی در دربی از این بازیکن توقع و انتظار بسیار زیادی دارد که وی بتواند با شرایطی تیم را همراهی کرده و برای گلزنی آماده شود.

گفتنی است: این بازیکن تمرکز لازم را نداشت و این موضوع باعث شد که امیر قلعه نوعی واکنش نشان داده و از وی ابراز ناراحتی کند زیرا از این مهاجم انتظار داشت تا علاوه بر عملکرد ایده ال از سوی خود در خصوص فرزاد حاتمی نیز با اوضاعی ایده آلی رو به رو شود و بتواند شرایط را به نفع استقلال تغییر دهد اما این اتفاقات رخ نداد و این موضوع باعث شد که سرمربی تیم استقلال از شرایط این بازیکن ابراز دلخوری و نارضایتی کند و از وی بخواهد که در عملکردش تغییر رویه دهد. http://hadidnews.com/vdcf0ydy.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما