تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۲
تلاش خاتمی برای مطرح ساختن خود در عرصه هنر

چرا «مرد عباشکلاتی» می‌خواهد در میان بازیگران محبوب باشد؟

رئیس دولت اصلاحات در تلاش است تا با گذراندن وقت خود با اهالی سینما نظر این طیف را به خود جلب کند.
چرا «مرد عباشکلاتی» می‌خواهد در میان بازیگران محبوب باشد؟
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس چندی است که سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در تلاش است تا با گذراندن وقت خود با اهالی سینما و تلویزیون نظر این طیف از جامعه را به خود جلب کند.

خاتمی طی یک سال گذشته برای مطرح ساختن خود در جمع هنر مندان از هیچ تلاشی دریغ نداشته است؛ از رفتن به مجالس ختم و عزای بازیگران تا سر زدن های پی در پی به پروژه های سینمایی یا برگزاری نشست های مختلف با بازیگران سینما و تلوزیون که بی شک این حرکت وی از دید رسانه ها نیز پنهان نمانده است . 






عده ای از تحلیلگران چند برابر شن دیدار های خاتمی در یک ماه گذشته با هنرمندان را پیرامون تلاش برای تاثیر گزاری در وزارت ارشاد آینده و نفوذ دوباره در دستگاه فرهنگی کشور مطرح می کنند همانطور که از برخی صحبت های وی در دیدار با هنرمندان مشخص است : سیدمحمد خاتمی در بازدید از موزه سینما و در دیدار با برخی هنرمندان در سخنانی گفت:درجمع اصحاب هنر، صحبت کردن برای کسی که با هنر آشنا نیست، کمال بی هنریست؛ من خیلی خوشحالم که هنر پویای کشورمان در عرصه بین المللی تاثیر گذاشت و امیدوارم در دولت آینده شاهد حضور وزیری باشیم که در عرصه هنر و فرهنگ و ارشاد متناسب با وضعیت گام بردارد.








مرد عباشکلاتی اصلاحات طی یکماه اخیر به طور مستقیم از گزینه مسجد جامعی برای در دست گرفتن وزارت ارشاد نام می برد و سعی داشت به افکار عمومی اینچنین القاء کند که تاثیر مستقیمی در انتخاب گزینه وزارت ارشاد دارد؛« من برای همه شما آرزوی سلامتی و سعادت می کنم و امیدوارم که در دولت آینده در عرصه فرهنگ و هنر و ارشاد اسلامی شاهد وزیری باشیم که متناسب با وضعیت ایران سرفراز و مورد توجه اصحاب فرهنگ و هنر باشد و فکر می کنم که فرد مورد قبول معلوم است و اسمش را نمی‌برم و نمی گویم آقای مسجد جامعی است ولی امیدوارم به هر حال هر کس که می آید کسی باشد که شما هنرمندان را راضی بکند و انشاالله که نتیجه کار وی هم نتیجه خوبی بشود. خوش و خرّم باشید انشاالله» اما در ادامه مسیر معرفی شدن علی جنتی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی مقداری از معادلات مرد اصلاحات را بهم ریخت . 



حال باید دید که با نا امید شدن از برنامه اول مرد شماره یک اصلاحات چگونه می خواهد نفوذ خود را در عرصه فرهنگ به اثبات برساند . http://hadidnews.com/vdcf0xd0.w6djcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما