تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۹
محمد مایلی‌کهن دوشنبه مهمان تلفنی برنامه نود بود و در میان صحبت‌هایش ناگهان فردوسی‌پور، مردم، ضرغامی، آقای اقبالی و محسن حاجیلو را غافلگیر کرد و گفت:« من هیچ وقت نگفتم بنده خوبی هستم. قبل از انقلاب به آقای « دال » علاقمند بودم. البته انتقادهایی هم به ایشون دارم ولی آهنگ‌هاشون رو هم گوش می‌دم.»
به گزارش حدیدنیوز، محمد مایلی‌کهن دوشنبه مهمان تلفنی برنامه نود بود و در میان صحبت‌هایش ناگهان فردوسی‌پور، مردم، ضرغامی، آقای اقبالی و محسن حاجیلو را غافلگیر کرد و گفت:« من هیچ وقت نگفتم بنده خوبی هستم. قبل از انقلاب به آقای « دال » علاقمند بودم. البته انتقادهایی هم به ایشون دارم ولی آهنگ‌هاشون رو هم گوش می‌دم.» البته مایلی‌کهن در برنامه زنده نگفتند آقای « دال » و اسم کامل خواننده لس‌آنجلسی را به زبان آوردند ولی از آنجایی‌که ما به اندازه ایشان آزادی بیان و پس از بیان نداریم مجبور شدیم به اختصار بنویسیم. اینکه مایلی‌کهن حتی به آن آقا هم انتقاد دارد نکته جالبی است که در دل حرف‌های او پنهان شده است. ما فکر می‌کردیم غیر از دایی، رویانیان، قطبی، قلعه نویی و سایر مردم مقیم ایران، مایلی‌کهن به فرد دیگری انتقاد نداشته باشد. نکته عجیب دیگر این است که مایلی‌کهن پیش‌تراعلام کرده بود ماهواره ندارد و از خانه همسایه باز‌ی‌های اروپایی را دنبال می‌کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد او کلا در خانه همسایه اردو زده و پای ماهواره نشسته باشد. در زیر از خواننده مورد علاقه دیگر فوتبالیست‌های جدید و سابق کشور رونمایی می‌کنیم:



هاشم بیک‌زاده
عاشق « حسن.ش» است. مخصوصا آن آهنگش که می‌گوید:« بازم به من میگی نمیشه باورم،اگه تو از بَری زبون زرگری، دِز‍ِ سِز‍ تَزَ دازا رَزَ مَزَ.» البته او به آهنگ دیگر این استاد که می‌فرماید: «یه دختر دارم شاه نداره، صورتی داره ماه نداره» هم علاقمند است.


سیدجلال حسینی
کاپیتان پرسپولیس به خاطر اینکه خیلی باغیرت است و عرق به پیراهن با او بد کاری انجام داده، آهنگ « وطنم، ای شکوه پابرجا، در دل التهاب دوران‌ها، کشور روزهای دوشواری، زخمی سربلند بحران‌ها» از سالار عقیلی را دوست دارد.


فرهاد مجیدی
بازیکن محبوب استقلال بیشتر در کار استاد احسان پایه و علیشمس و ملانی است. آهنگ مورد علاقه او اما از این خواننده ها نیست و بیشتر به « این دختره اینجا نشسته گریه می‌کنه، زاری می کنه از برای من...» از اینجا به بعد شعر چون کمی خشن است با روحیه مجیدی سازگار نیست، او ترجیح می‌دهد برود با دخترش تیام «آلیسا، آلیسا، جینگیلی آلیسا» بازی کند.


قاسم دهنوی

قاسم با کمی اعتماد به نفس کاذب در مراسم‌ها با آهنگ « خوشگلا باید برقصن» خودی نشان می‌دهد. بازیکن پرسپولیس نشان داده به آن خواننده لس‌آنجلسی که این اهنگ را خوانده عشق می‌ورزد.



قلعه‌نویی
ترانه‌سرای مورد علاقه ژنرال، لری کیوسیک است و او از میان آهنگسازان امید حاجیلی و نینو روتا را می‌پسندد. آهنگ «اسپیک سافتلی لاو» موسیقی متن فیلم سینمایی پدرخوانده است که کیوسیک و روتا آن را به قلعه‌نویی تقدیم کرده‌اند.


علی پروین

موسیقی بی‌کلام را بیشتر می‌پسندد و «یانتی یرسین» اسطوره اوست. شاید بهش نیاید ولی نمی‌دانید هنگام کله پاچه خوردن آهنگ‌های یرسین چقدر می‌چسبد. پروین در صورت کلام داشتن موسیقی ترجیح می‌دهد کلام جواد یساری روی آهنگ‌های یانتی باشد!/بانک ورزش http://hadidnews.com/vdcf0ed0.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما