تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰
نکونام و رحمتی آشتی کردند و قرارداد بستند

عکس ۴میلیارد تومانی

او سال قبل فقط یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به نکونام و کمی کمتر به رحمتی داده بود الان حدودا ۴میلیارد فقط خرج این دو بازیکن کرده است
عکس ۴میلیارد تومانی
به گزارش حدیدنیوز، باز هم یکی از همان آشتی‌های زوری و صوری؛ این بار رحمتی با نکونام آشتی کردند، اما چه کسی باور می‌کند که همه آن مشکلاتی که بین این دو نفر بود و باعث حذف کامل رحمتی از تیم ملی و جام جهانی برزیل شد با یک من بمیرم تو بمیری در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حل شده باشد؟ 

با این اوصاف پرونده نقل و انتقالات برای نکونام بسته شد و پروژه اماراتی شدنش به پایان رسید.
نکته جالب این عکس این است که فتح‌الله‌زاده که همیشه از جیب خالی باشگاه می‌نالد، با این ژست عکاسی کلی هزینه روی دست باشگاه گذاشته است. او سال قبل فقط یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به نکونام و کمی کمتر به رحمتی داده بود الان حدودا ۴میلیارد فقط خرج این دو بازیکن کرده است. 




یک نکته دیگر هم که در این عکس جالب به نظر می‌رسد این است که فتح‌الله‌زاده علاقه زیادی به عکس گرفتن با بازیکنانی دارد که با آن‌ها قرارداد می‌بندد که البته این یک موضوع پذیرفته شده در سراسر دنیاست با این تفاوت که هیچ مدیر یا سرمربی در هیچ لیگی نمی‌آید با بازیکنی عکس بگیرد که قراردادش را تمدید کرده و بازیکن تازه‌وارد تیم نیست.
http://hadidnews.com/vdcf0ed0.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما