تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
قبح شکنی در فصل بهار!

جامعه جنسی وبرهنگی نوین+ عکس

توهم به روز بودن پوشش خانم ها و آقایان درسال های اخیر فضای جامعه را به سمت «جامعه جنسی» سوق داده است.
جامعه جنسی وبرهنگی نوین+ عکس
توهم راحتی و به روز بودن پوشش (مُد) خانم ها و آقایان درسال های اخیر فضای جامعه را به سمت «جامعه جنسی» سوق داده و با طرح گفتمان هایی پوچ و بی اساس از سوی بیگانه، اعمال خود را توجیح می نمایند.

به گزارش حدیدنیوز؛ در بازار داغ مُدلباس و پوشش، این روزها شاهد تحولات اساسی در نوع پوشش آقایان و مخصوصاًخانم ها هستیم، که بصورت خزنده و با برنامه ریزی دقیق از سالهای گذشته این سیرتحول در حال شکل گیری است؛ و از سویی عدم تحرک صحیح مسئولین فرهنگی هر روز پیکر نحیف واژه (حجاب و عفاف) به رغم تلاشهای مردمی همچنان مورد تاراج قرار می گیرد.

موضوع «حجاب و عفاف» معضل اساسی است که مورد تاکید اهل فن جنگ نرم بوده و بر این باورند که سرمنشاء اشاعه فساد و فحشا و بی غیرتی دینی بشمار می آید ودرنتیجه آغازگر شکست حریم های اجتماعی خواهد بود. 




*جامعه جنسی
بر اساس رصد کارشناس کارگروه حجاب و عفاف «کمال مهر»، دراین بین نیز بعضی ها براین باورند که حجاب یعنی فقط پوششی که باید به تن کرد، حال هر طور که میخواهد باشد! وعوامل عفت و حیاء را نادیده گرفته و بعضاً با الگو گیری از مُدهای غربی خواسته یا ناخواسته درصدد عرضه خود در انظار عمومی می باشند؛ اقدامی که باعث ایجاد فضای تحریک جنسی در جامعه شده و تبعات جبران ناپذیری نظیر تجاوز,بلوغ زودرس کودکان و نوجوانان،طلاق،خیانت بی غیرتی دینی و مشکلات اجتماعی فراوانی که بعضاً جبران ناپذیر خواهند بود را به ارمغان می آورد. توهم راحتی و به روز بودن پوشش (مُد) خانم ها و آقایان درسال های اخیر فضای جامعه را به سمت «جامعه جنسی» سوق داده و با طرح گفتمان هایی پوچ و بی اساس از سوی بیگانه، اعمال خود را توجیح می نمایند.



*تغییر ماهیت های زیرکانه! و «برهنگی نوین » 

کوتاه شدن تدریجی مانتو و روسری ولباس ها ، تغییرات نامحسوسی که در پوشش زنان و مردان ایرانی درحال شکل گیری است امری اتفاقی نیست .«برهنگی نوینی»که توسط افرادی هدایت شده و تحت غالب مٌدعرضه می شود. حرکت مداوم و نرمی که در بعضی از موارد ،با جلوگیری از آن تغییر ماهیت داده و به شکل دیگری رواج پیدا می نماید. بطور مثال در آخرین تحول پوشاک زنانه ؛ با کوتاه شدن شلواراز بالاو پایین و مقابله با آن توسط عوامل انتظامی اکنون شاهد تغییر ماهیت آن ، به پوشش:«جوراب شلواری(ساپورت )» توسط خانم ها می باشیم و بیم آن می رود که این پوشش فردا روزی برای آقایان نیز مُد و فراگیر شود.کوتاه شدن آستین مانتوهای زنانه(البته حذف ساق بند از مانتوهای آستین کوتاه) ،مانتو های حریر،تغییر کاربری مانتو و استفاده از پیراهن مردانه و…

*قبح شکنی در فصل بهار! 

جدیداً برنامه ریزی ترویج بی عفتی به حدی بی پروا شده ،که یکی از طراحان مُد و لباس در طرح های بهاره خود تمامی موارد قبح شکنی حیاءرا به کار برده و با افتخار تن زن ایرانی را به نمایش گذاشته است و با سخنان ساده و بی آلایش سعی در طبیعی جلوه دادن آن نموده! ؛این طراح در مصاحبه ای به دویچه وله می گوید: ویژگی لباس های زنانه بهارانه سال ۹۲ خصوصیت کاربردی آنهاست.
او می گوید: «من خودم به عنوان یک دختر جوان ایرانی که در این جامعه زندگی می کنم، اصلی ترین معیارهایم برای شروع کار این بود که لباس هایی طراحی کنم که در عین کاربردی بودن، زیبا باشند. مبنای کارمان طراحی لباس هایی بود که در خیابان قابل پوشیدن باشند.» 



 *ضدفرهنگ 

شنیده ها حاکی است این خانم طراح چندی قبل در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با گروهی از ایرانیان خارج از کشور مناسباتی قابل تامل و بسیار مشکوک داشته و همینطور در ارتباط با بخش هایی از سیستم های جاسوسی و براندازی دشمن می باشد ، با تبلیغاتی گسترده و کمک های رسانه ای قابل ملاحظه براندازان من جمله صدای آلمان اقدام به طراحی ، برپایی و فروش لباس های ویژه زنان و دختران کرده است که بنابر ادعای وی مخصوص پوشیدن در فصل بهار و البته در محافل و محیط های اجتماعی است.هم اکنون اقدامات خود را از شهرک اکباتان تهران و شهر شیراز سازمان دهی گسترده می کند.ضمنا علاوه بر تمرکز فعالیت های ضد فرهنگی خود در تهران در شهرهای دیگر نظیر اصفهان و شیراز نیز با برپایی شوهای لباس به ترویج فحشا و بد پوشی های بسیار زشت خیابانی می پردازد.















*عدم عرضه صحیح معارف اسلامی 

اکنون بعد از گذشت سالها عدم حرکت صحیح مسئولین فرهنگی کشور ؛ و زیرکی طراحان ضد ارزش های اعتقادی در این عرصه ،جامعه اسلامی را جولانگاه عرضه اعتقادات خود دانسته و درصدد نابودی ایمان مردمان این مرز و بوم بر آمده اند. ، درحال حاضر نیز حفظ کیان پوشش اسلامی فقط توسط متدینین جامعه و عموم افراد مذهبی است که با این معضل مقابله و دست و پنجه نرم میکنند.افرادی نیز خود را به خواب آلودگی زده و ارزش های انسانی را به فراموشی سپرده اند! حال اگر مسئولین مذهبی و فرهنگی اقدام به ارائه واقعیت های دینی به شیوه هایی جذاب از طریق رسانه های تحت اختیار خود و برنامه ریزی های عملی و بموقع اقدام می کردند،تشنگان حق و حقیقت به بی راهه و ابتذال دست نمی برده و از معارف ناب اسلامی سیراب می گشتند.



مبارزه آنگاه پایان خواهد گرفت که انقلاب از ماهیت اسلامی خویش دور شود ، حقیقت اسلام ظاهر نخواهد شد مگر در کشاکش جهاد و مبارزه.

اصلا تصور اسلام بدون مبارزه ممکن نیست و آنانکه این معرفت را ندارند باید در حقیقت ادراک خویش نسبت به دین اسلام شک کنند.
شهید سیدمرتضی آوینی


http://hadidnews.com/vdcf01dy.w6dcvagiiw.html
منبع : کمال مهر
نام شما
آدرس ايميل شما

سمیه
یعنی واقعا بمب اتم هم واسه شماها کمه.خدا باید زیرو رو کنه از نو خلق کنه با این افکار عصر حجریتون.
متاسفم که چسبیدین به حجاب فقط
همه این دخترا تو عکس ممکنه فردا روز در بهشت باشن
بهشت و جهنم به حجاب نیست
همه اینا ممکنه خیلی پاکتر از اون باحجابای ریاکار باشن
همه اینا ممکنه روزی به ده ها بنده دیگه کمک کنن
حک
خوبه
samira
این بندگان خدا که مشکلی نداشتن خدا شماهارو به راه راست هدایت کنه
ابرمرد
من با نظر شما اصلا موافق نیستم سمیه خانم همین بی حجابی باعث شده که دین و ایمانتون ضعیف بشه. برای جامعه مسلمان و شیعه ایرانی این چنین صحنه هایی یعنی خطر نابودی برای ایمان جوانان
tata
متاسفانه الان دخترو پسرهای ما نر و ماده بودنشونو به نمایش میذارن تا خانوم و اقا بودنش.این مورد خیلی نگران کنندست.
زهرا
واقعا سمیه برای طرز فکرت متاسفم وجود این افراد تو جامعه باعث شده که ایران ویه یک کشورعقده ای ازنظر بیگانگان تبدیل کنه امیدوارم ریشه چنین افرادی تو جامعه کامل ازبین بره
اصالت ايراني
باسلام
درغرب هرپوشش نمادگروهي خاص است پليس،پرستار،رفته گرو... حتي گروه هاي اجتماعي نيز نشان وپوشش مخصوص به خودرودارندكه مثلا هروقت اعتراض مي كنند ازپوشش معلوم باشه متعلق به كدام گروه هستند ومتعسفم كه بگوييم كه جوراب ساپورت پوشش زنان روسپي(فاحشه) است وبعضي ازآدم هاي ناآگاه اون رومي پوشن چون فكر مي كنن كه كلاس داره واقعا اين كارتاسف داره