تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۳
شما که به بازیکنان میلیاردی پول می‌دهید چرا به زلزله‌زدگان کمک نمی‌کنید!
فتح ا... زاده علیه  هیات مدیره،تیم ملی تحت تاثیر زلزله،تست اعتیاد بازیکن مشهور، ناراحتی سردار از عادل و...

فتح ا... زاده علیه اعضای هیات مدیره
در حال حاضر هیات مدیره استقلال بلاتکلیف است. فرزامی و زرینچه عملا در جلسات شرکت نمی کنند و رسولی نژاد نیز رابطه نزدیکی با فتح ا... زاده ندارد.
علی فتح ا... زاده مدیر عامل باشگاه استقلال این روزها تلاش زیادی برای تغییر ترکیب هیات مدیره باشگاه استقلال می کند. به گزارش حدید نیوز، وی که اخیرا دیدار کوتاهی با محمود احمدی نژاد داشت، از رئیس جمهور خواست که در این زمینه به باشگاه استقلال کمک کند. احمدی نژاد نیز گویا، از مدیر عامل آبی ها درخواست کرده که لیست پیشنهادی خود را تهیه کند و در اختیار دولت قرار دهد. شنیده می شود آقامحمدی و ایروانی اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال که فتح‌ا...‌زاده با آن‌ها روابط نزدیک و حسنه‌ای دارد از جمله افراد پیشنهادی مدیرعامل باشگاه استقلال هستند. هرچند این موضوع از سوی او تایید یا تکذیب نشده است. با مطرح شدن این اسامی شایعات درباره تغییر در هیئت مدیره باشگاه استقلال قوت گرفته و این احتمال وجود دارد با توجه به اختلاف‌نظر شدید و قدیمی علی فتح‌ا...‌زاده با رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه، معاون وزیر ورزش از هیئت مدیره باشگاه استقلال جدا شود یا این که پست ریاست هیئت مدیره را به فرد دیگری واگذار کند.

زلزله تیم ملی را تحت تاثیر قرار داد
اردوی تیم ملی ایران در مجارستان، تحت تاثیر زلزله شمال غرب کشور قرار گرفت.
به گزارش حدید نیوز؛ بازیکنان تیم ملی پس از شنیدن خبر کشته شدن هموطنان عزیز ترک در دو زلزله اخیر، به شدت ناراحت شدند. کریم انصاری فرد و سید مهدی رحمتی دو بازیکن تیم ملی نیز که در مناطق خسارت دیده، اقوامی داشتند با نگرانی با خانواده های خود در ایران تماس گرفتند تا از وضعیت اقوام شان با خبر شوند. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز که بسیار بهت زده و ناراحت بود، در این باره گفت: «به بازمدگان این زلزله تسلیت می گوئیم. این کوچکترین وظیفه انسانی ماست که با آنها همدردی کنیم.» جالب اینجاست که اغلب بازیکنان تیم ملی از طریق شبکه های خارجی تصاویر این زلزله خانمان سوز را دیده اند.

بازیکن مشهور تست مواد مخدر داد
۴ هفته از رقابت های لیگ برتر برگزار شده و تازه خبر رسیده که یکی از بازیکنان معروف، برای پیوستن به یک تیم، تست اعتیاد داده است! به گزارش حدید نیوز؛ در سال گذشته شایعات زیادی درباره این بازیکن مطرح بود و گفته می شد شیشه مصرف می کند! ظاهرا همین شایعات باعث شد تا یکی از تیم های لیگ برتری، برای جذب این بازیکن دست به دامن تست اعتیاد شود. جالب اینجاست که بازیکن نیز با اعتماد به نفس تن به این کار داد و اتفاقا پاسخ تست او نیز منفی از آب در آمد. 

ناراحتی رویانیان از عادل
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دوشنبه‌شب روی خط برنامه ۹۰ آمد و دقایقی با عادل فردوسی‌پور حرف زد که البته این مکالمه تلفنی بدون حاشیه هم نبود. 
فردوسی‌پور در قسمتی از حرف‌هایش خطاب به رویانیان گفت: «شما که به بازیکنان میلیاردی پول می‌دهید چرا به زلزله‌زدگان کمک نمی‌کنید.» فردوسی‌پور در حالی این سئوال عجیب را کرد که باشگاه پرسپولیس اولین باشگاهی بود که پیام تسلیت داد و حتی رویانیان اعلام کرده بود که این باشگاه برای انجام بازی خیرخواهانه آماده است.
رویانیان از سئوالی که فردوسی‌پور پرسید به شدت ناراحت است و از طرفی از عادل بعید بود که چنین سئوالی را بپرسد. معمولاً باشگاه‌های دنیا برای انجام کارهای خیرخواهانه از بودجه باشگاه یا پول بازیکنان استفاده نمی‌کنند بلکه بازی خیرخواهانه انجام می‌دهند تا درآمد حاصل از این بازی‌ها به زلزله‌زدگان برسد.

http://hadidnews.com/vdcf.cdyiw6djygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

نود
عادل ادمی مثل قلعه نوعی یا دایی یا عابدینیا میخواد که همیشه شستنشو انداختنش رو بند نه ادم محجوبی مثل سردار..