تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۳
تجلیل و تمجید از یک مسئول با این ویژگی های جامع ، یعنی شکر گزاری عملی این نعمت و دعوت دیگر مدیران و مسئولان برای ورود به این عرصه و آراستگی به این خصلت ها .
یک دلیل ساده برای تداوم حیات انقلاب
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، سید جواد حسینی در وبلاگ مرصادیان نوشت:

اگر تنها فقط یک دلیل برای اثبات خلاف بودن ادعای آن هایی که همه زحمت ها و ایثارگری های انقلاب و دفاع مقدس را برباد رفته می دانند غیر از وجود شخصیت مردمی ، ساده زیست و انقلابی دکتر سعید جلیلی وجود داشت ، بازهم جا داشت برای این انقلاب ، دل سوزاند و برایش فداکاری کرد.

باعث افتخار است وقتی می بینیم یک مقام امنیتی و سیاسی عالی رتبه در جمهوری اسلامی ، هم متدین است به معنای واقعی کلمه ، هم ساده زیست است ، هم مردمی است ، هم متین ، معقول و تا حد امکان مطابق عرف و هنجارهای شناخته شده عمل می کند.

این که یک مسئول ، در عین این که آرمان گراست ، مدام شعار ندهد و سخنرانی های مهیج و سرشار از شور نکند ، این که یک مسئول با وجود مردمی بودن ، از جمع های پرهیاهو گریزان باشد و به بهانه مردم گرایی ، با تریبون و منبر انس پیدا نکند ، این که یک مسئول ، به انگیزه آرمان گرایی ، واقع بینی را کنار نگذارد ، جای شکرگزاری و مباهات برای نیروی های انقلاب است.

تجلیل و تمجید از یک مسئول با این ویژگی های جامع ، یعنی شکر گزاری عملی این نعمت و دعوت دیگر مدیران و مسئولان برای ورود به این عرصه و آراستگی به این خصلت ها . خصلت هایی که ریشه اش در الگوی رفتاری مقام معظم رهبری است.

علی القاعده سعید جلیلی هم مانند هرفرد یا مسئول دیگری به اقتضای بشر بودن خالی از اشتباه یا خطا نیست و در آینده هم نخواهد بود ، اما وقتی او را با ترازوی سیره امام و رهبر انقلاب می سنجیم ، چشم بستن بر این امتیازات و عدم نشر آن با هر انگیزه ای ، نوعی جفا در راه انقلاب اسلامیست .

از طرف دیگر ، نفس وجود چنین افرادی در میان مسئولین، اولا دوستداران و حامیان انقلاب و نظام را به آینده امیدوارتر می کند. ثانیا ، مثال نقضی است بر ادعای مسئولینی که عمل به آموزه های صدر انقلاب را با اقتضائات امروزی سیاست ورزی غیر قابل جمع می پندارند . http://hadidnews.com/vdcf.cdmiw6d0ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما