تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۳
از گروه دنگ شو، پالت تا داماهی و بمرانی؛

جزئیات تمامی کنسرت‌های نوروزی

از گروه‌هایی با موسیقی تلفیقی‌‌اند که در نوروز کنسرت خواهند داشت فرهنگ > موسیقی - از پنجشنبه بیست و ششم اسفند ماه تا ۱۳ فروردین در نقاط مختلفی از ایران ۲۷ کنسرت پاپ و راک، چهار کنسرت تلفیقی و دو کنسرت سنتی برگزار خواهد شد.
جزئیات تمامی کنسرت‌های نوروزی
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خبرآنلاین، اگر ساکن تهران، بوشهر، کرج، رشت، رودسر، ساری، رامسر، انزلی و قشم هستید می‌توانید از امروز پنجشنبه 26 اسفند 95 تا یکشنبه 13 فروردین 96 به رفتن به کنسرت به عنوان یکی از گزینه‌های پیش رویتان برای تفریح فکر کنید. در تهران در حوزه موسیقی پاپ و راک 9 انتخاب، در حوزه موسیقی تلفیقی چهار انتخاب و در حوزه موسیقی سنتی دو انتخاب پیش رو دارید.

 

اگر ساکن بوشهر، کرج، رشت، رودسر و ساری هم هستید می‌توانید به ترتیب اشوان، گروه بیگانگان، ناصر وحدتی و امید حاجیلی را ببینید. رامسر، انزلی و قشم هم با عنوان «جشنواره‌های نوروزی» به ترتیب میزبان هشت، سه و هفت خواننده پاپ خواهند بود.

پاپ و راک

سیروان خسروی

سیروان خسروی روز چهارشنبه 25 اسفند در دو نوبت 18:40 و 22 روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران رفت. این برنامه به همین روال در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه  26، 27 و 28 اسفند ادامه خواهد داشت. قیمت بلیت کنسرت سیروان خسروی بین 40 تا 130 هزار تومان است و تمام یا اصطلاحا sold out شده است.

ناصر چشم‌آذر، ارکستر بزرگ ایستگاه و مهدی یغمایی

ناصر چشم‌آذر روز چهارشنبه 25 اسفند در یک نوبت ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه رفت. او در این کنسرت در کنار استفاده از ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی، بازخوانی چهار قطعه؛ «زائر»، «دو پرنده»، «خدای آسمون‌ها» و «عید شما مبارک» را به مهدی یغمایی به عنوان خواننده مهمان سپرده است. این برنامه امروز پنجشنبه 26 اسفند نیز به همین روال ادامه خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین 50 تا 130 هزار تومان است.  

گروه آرتامِن

گروه موسیقی آرتامِن که فعالیت خود را از سال 1393 در سبک موسیقی راک آغاز کرده است، امروز پنجشنبه 26 اسفند برای اولین بار با اجرای قطعات بزرگان موسیقی راک جهان در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می‌رود.

پویا شیت‌ره (سرپرست، نوازنده درام و آهنگساز)، پدرام شیت‌ره ( لید گیتار و آهنگساز)، علی کریمی (ریتم گیتار)، صادق علی‌جانی (ریتم گیتار) و سهراب علی جانی (باس گیتار) اعضای گروه آرتامِن هستند. کنسرت آرتامِن ساعت 19:30 در برج آزادی برگزار می‌شود و قیمت بلیتش بین 50 تا 65 هزار تومان خواهد بود.

احسان خواجه‌امیری

احسان خواجه‌امیری 27 و 28 اسفند، هر روز در دو نوبت 19 و 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت کنسرت او بین 35 تا 140 هزار تومان است و اصطلاحا تمام یا sold out  شده است.

صادق کشاورز

صادق کشاورز روز جمعه 27 اسفند ساعت 20 با بهای بلیتی بین 50 تا 80 هزار تومان در تالار ایوان شمس روی صحنه خواهد رفت.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین روز چهارشنبه دوم فروردین ساعت 22 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. قیمت بلیت این کنسرت بین 35 تا 130 هزار تومان خواهد بود.

مازیار فلاحی

مازیار فلاحی روز شنبه پنجم فروردین ساعت 22:20 در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین 35 تا 130 هزار تومان است.

محسن یگانه

محسن یگانه طی سه روز از ششم تا هشتم فروردین هر روز در یک نوبت ساعت 22:20 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت او بین 35 تا 130 هزار تومان و اصطلاحا تمام یا sold out شده است.

رضا صادقی

رضا صادقی روز پنجشنبه دهم فروردین ساعت 22:15 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. 

تلفیقی

دنگ شو  

گروه دنگ شو امروز پنجشنبه 26 اسفند ساعت 22 با قیمت بلیتی بین 35 تا 130 هزار تومان در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. پیش از این میلاد باقری خواننده گروه دنگ شو درباره این کنسرت گفته بود: «در این کنسرت برخی از قطعات تازه را با تنظیمات جدید آماده کرده‌ایم و قرار است همراه با این آهنگ‌ها، قطعات قدیمی را هم اجرا کنیم. این کنسرت سورپرایزی برای هوادارانمان است.»

او در ادامه از انتشار آلبوم تازه گروه دنگ شو خبر داده و افزوده بود: «آلبوم تازه گروه دنگ شو خیلی وقت است که آماده شده است. این آلبوم شامل 10 قطعه است اما به دلیل طولانی شدن مجوز ارشاد انتشار آن طول کشید و تصور می‌کنم اواخر فروردین یا اردیبهشت 96 منتشر شود.»

 گروه پالت

گروه پالت روز جمعه چهارم فروردین ساعت 22:15 در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. این گروه در روزهای پایانی سال 95 مجموعه‌ای شامل اولین کنسرت تصویری‌اش و یک آلبوم EP (اثری که تعداد قطعات منتشر شده در آن کمتر از تعداد آثار یک آلبوم است) را با نام «تمام ناتمام» روانه بازار موسیقی کرد.

اعضای پالت در آلبوم EP پنج تک‌ قطعه ارائه کرده‌اند که از این میان، دو قطعه به نام‌های «صدایم کن» و «لیلی جان» برای اولین‌بار منتشر شدند این در حالی است که سه آهنگ دیگر قبلا در فضای مجازی شنیده شده بودند که البته به گفته اعضای گروه، این سه قطعه هم با تنظیم و صدادهی متفاوتی نسبت به نسخه قبلی ارائه شده‌اند.

گروه داماهی

گروه داماهی روز یکشنبه ششم فروردین ساعت 20 در برج آزادی میزبان علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی خواهد بود. بهای بلیت این کنسرت بین 50 تا 70 هزار تومان است.

دارا دارایی (سرپرست و نوازنده گیتار بیس)، ابراهیم علوی (عود و گیتار)، آرش پژند مقدم (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن) و حمزه یگانه (کیبورد و بنجو)، رضا کولغانی (خواننده) گروه داماهی را در اجرای نوروزی همراهی می‌کنند.

قرار است در این کنسرت قطعاتی چون «دیوانه»، «سوگند»، «مردن مردانه»، «جاده لغزنده» و... اجرا شوند.

 گروه بمرانی

گروه بمرانی روز چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم فروردین ساعت 20 در برج آزادی روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این کنسرت بین 50 تا 60 هزار تومان است.

بهزاد عمرانی (خواننده و گیتار آکوستیک)، مانی مزکی (ترومبون و سازدهنی)، کیارش عمرانی (گیتار باس و دبل باس)، آرش عمرانی (پیانو و آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ماندولین) و سالار اصغری (درامز) اعضای گروه بمرانی هستند.

سنتی

علیرضا قربانی

علیرضا قربانی 21، 22 و 23 اسفند در تالار وحدت روی صحنه رفت. این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 اسفند نیز ادامه خواهد داشت و ساعت 21:30 برگزار خواهد شد. قیمت بلیت این کنسرت بین 40 تا 120 هزار تومان است و تمام یا اصطلاحا sold out شده است.

بهنام ابوالقاسم (مدیر هنری و سرپرست گروه)، میثم مروستی (کنسرت مایستر)، نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنترباس)، شقایق صادقیان (فلوت)، سایوری شفیعی (کلارینت)، مهسا یوسفی نژاد (هورن) و بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن) در این کنسرت علیرضا قربانی را که از آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده استفاده می‌کند همراهی خواهند کرد.

گروه رستاک

روز پنجشنبه سوم فروردین ساعت 22:15 گروه رستاک در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود. این گروه همچنین روز چهارشنبه نهم فروردین همان ساعت در همان مکان اجرا خواهد داشت.

شهرستان‌ها

اشوان

اشوان امروز پنجشنبه 26 و فردا جمعه 27 اسفند در سالن سینما بهمنِ بوشهر روی صحنه می‌رود. کنسرت پنجشنبه او در دو نوبت 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و روز جمعه تنها ساعت 21:30 اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این کنسرت بین 40 تا 90 هزار تومان است.

گروه بیگانگان

گروه بیگانگان (بی‌کلام) امروز پنجشنبه 26 اسفند ساعت 21 در سالن سیروس صابرِ کرج روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت گروه بیگانگان بین 25 تا 50 هزار تومان است.  

ناصر وحدتی

سالن وارش مجتمع خاتم‌الانبیا رشت شنبه و چهارشنبه پنجم و نهم فروردین هر روز در یک نوبت ساعت 20:30 میزبان کنسرت ناصر وحدتی خواهد بود. قیمت بلیت این کنسرت بین 35 تا 55 هزار تومان خواهد بود. وحدتی همچنین روز دوشنبه هفتم فروردین در دو نوبت 18 و 20:30 در سالن شهید آوینی رودسر با قیمت بلیتی بین 30 تا 50 هزار تومان اجرا خواهد داشت و روز سه‌شنبه هشتم فروردین در دو نوبت 18:30 و 21 با قیمت بلیتی بین 25 تا 55 در هتل بزرگ رامسر روی صحنه می‌رود.  

امید حاجیلی

امید حاجیلی روز چهارشنبه نهم فروردین در دو نوبت 19 و 21:30 در سالن هلال‌احمرِ ساری روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت کنسرت این خواننده پاپ بین 55 تا 100 هزار تومان است.

جشنواره نوروزی رامسر

مرکز همایش تله کابین رامسر اول، دوم، چهارم، ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین به ترتیب میزبان هشت خواننده پاپ خواهد شد؛ محسن یگانه، اشوان، حامد همایون، مهدی یراحی،‌محمد علیزاده، سیروان خسروی، احسان خواجه‌امیری و امید حاجیلی.

این هشت کنسرت ساعت 21:30 برگزار می‌شوند و قیمت بلیت‌شان بین 50 تا 100 هزار تومان خواهد بود.

جشنواره نوروزی انزلی

سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی ششم، هشتم و نهم فروردین به ترتیب میزبان حامد همایون، محمد علیزاده و محسن یگانه خواهد بود.

هر سه کنسرت با قیمت بلیتی بین 55 تا 95 هزار تومان روی صحنه می‌رود. اجرای حامد همایون ساعت 21:30 و اجرای محسن یگانه و محمد علیزاده ساعت 22 است.

جشنواره نوروزی قشم  

سالن نمایشگاه بین‌المللی قشم سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و دهم فروردین به ترتیب میزبان محسن یگانه، گروه سِون، احسان خواجه‌امیری، رضا صادقی، امید حاجیلی، کاکوبند و اشوان خواهد بود.

هر هفت کنسرت ساعت 23 با قیمت بلیتی بین 30 تا 100 هزار تومان برگزار خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdcezw8x.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما