تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷
بیانیه سپاه تهران بزرگ به مناسبت دوم اردیبهشت ماه

سپاه حتی لحظه‌ای سنگر حفاظت از انقلاب را خالی نخواهد کرد

سپاه محمد رسول‌الله(ص) با صدور بیانیه‌ای، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تصویب اساسنامه سپاه را تبریک گفت.
سپاه حتی لحظه‌ای سنگر حفاظت از انقلاب را خالی نخواهد کرد
به گزارش حدیدنیوز، متن بیانیه سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تصویب اساسنامه سپاه به شرح زیر است:

وقوع انقلاب کبیر اسلامی در جهان معاصر اعجاز بزرگی بود که حتی دیرباورترین و سرسخت‌ترین دشمنان این انقلاب را نیز به وادی اعتراف و حیرت کشاند.

نگهبانی و حفظ این اعجاز بزرگ قرن و دستاوردهای انسان‌ساز آن اهمیتی هم سنگ اصل انقلاب اسلامی داشته و دارد چرا که بدون در نظر گرفتن حفظ دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی اصل اساسی مهم انقلاب نیز در معرض خطر قرار می‌گیرد.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی با ژرف‌اندیشی و آینده نگری عمیق، مهمترین عامل حفظ انقلاب اسلامی یعنی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت ماه ۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسما تاسیس نمودند.

سپاه پاسداران انقلاب نهاد مقدسی است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با هم درآمیختن آمادگی رزمی و معنویت و اخلاق و تحرک فوق‌العاده در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل را جلب نماید و خار چشم دشمن باشد.

سپاه پاسداران همان نهادی است که امام راحل آن را یکی از بزرگترین ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام و پرچمدار عزت مسلمین و سپر حوادث کشور اعلام کردند و ولی امر مسلمین و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای آن را بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و به معنای حقیقی پاسدار انقلاب اسلامی نامیدند.

فرماندهی، مدیران، کارکنان و بسیجیان سپاه سرافراز محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ضمن تبریک این روز بزرگ به مقام معظم رهبری و عموم پاسداران و بسیجیان ولایتمدار بر تبعیت آگاهانه و سرشار از بصیرت پاسداران جان بر کف ولایت از مقام معظم فرماندهی کل قوا تاکید کرده و استمرار این راه پرافتخار وعزتمند را نشان افتخاری ماندگار برای آحاد پاسداران و بسیجیان سرافراز می‌داند.

می‌توان با افتخار بیان کرد که این نهاد مقدس و انقلابی طی ۳۴ سال گذشته، حتی برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب، نظام و آرمان‌های والای آن را در هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است. حوادث مختلف دوران انقلاب به این ضرورت و این فکر والای حضرت امام (ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اثبات رساند که اگر سپاه نبود در حوادث مختلفی که در کوران انقلاب پیش آمد انقلاب ضربات جبران ناپذیری می‌خورد و واقعا این جمله تاریخی امام (ره) مصداق پیدا کرد که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نگهبانی از دستاوردهای والای انقلاب اسلامی و با تبعیت کامل از مقام معظم ولایت همچنان آگاهانه و سر افراز به پیش‌ می‌رود و انشاءالله شاهد سپرده شدن پرچم انقلاب به دست مقام معظم رهبری به امام زمان (عج) خواهد بود. http://hadidnews.com/vdcezo8z.jh8vpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما