تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۵
عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- بازرگان به طول 253 کیلومتر با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.
عملیات اجرایی آزاد راه تبریز- بازرگان با دستور رییس جمهوری آغاز شد
وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این آزادراه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس جمهوری برگزار شد، گفت: این آزادراه به طور مشارکتی و به نسبت ۶۵ درصد شرکت ترکیه ای و ۳۵ درصدی ایران ساخته می شود.

عباس احمدآخوندی با اشاره به اینکه تملک اراضی به عهده دولت خواهد بود، اعتبار پیش بینی شده این پروژه را ۵۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این آزادراه در مدت پنج سال اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دوره بهره برداری از این پروژه ۱۸ سال به منظور بازگشت سرمایه خارجی تعریف شده است، اظهارکرد: مشارکت شرکت خارجی در چنین طرحی با مدت زمان ۲۳ سال اجرا و بهره برداری نشانگر اثرگذاری سیاست رفع تنش های بین المللی و ایجاد اعتماد اقتصادی است.

دستور آغاز عملیات اجرایی آزاد راه مراغه - هشترود نیز به طول ۹۲ کیلومتر توسط رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس صادر شد و فردا توسط وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.

ساخت شهر جدید شهریار در سه راهی اهر نیز با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال و ظرفیت اسکان ۱۷۰ هزار نفر جمعیت با دستور رییس جمهوری آغاز شد.

امروز درجریان هفدهمین سفر استانی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان شرقی، مرکز خدمات رفاهی و آموزشی فرهنگیان استان تبریز ، مرکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی و پل روگذر راه آهن تبریز افتتاح شد.

http://hadidnews.com/vdcezo8x.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما