تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که تماس‌های زیادی برای برقراری آتش‌بس و مهار اوضاع متنشج در غزه در جریان است اما آتش‌بس به این زودی‌ها برقرار نخواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز، فارس به نقل از خبرگزاری معا نوشت: «موسی ابومرزوق» گفت که برقراری آتش‌بس به این زودی‌ها بعید است.

ابومرزوق از هر گونه اظهار نظر دیگری خودداری کرد و تنها گفت که تماس‌های زیادی برای برقرار آتش‌بس در جریان است.

حماس با برقراری آتش‌بس در مقابل آتش‌بس که در گذشته نیز بود، مخالف است و می‌خواهد محاصره غزه به طور کامل رفع شده و رهبران این جنبش هدف قرار نگیرند زیرا قواعد بازی تغییر کرده و دامنه رویارویی‌ها توسعه یافته و شاخه نظامی حماس برای نخستین بار سراسر اسرائیل بویژه قدس و تل‌آویو را هدف قرار داده است.

در همین راستا «احمد یوسف» از رهبران حماس گفت: اوضاع در حال حاضر تغییر کرده است، ما هرگز آتش‌بسی را که در گذشته بود، نمی‌پذیریم، قواعد بازی تغییر کرده است و حجم خرابی‌ها زیاد است و بنابراین آتش‌بس جدید با قبلی متفاوت بوده و باید رفع محاصره زمینی، دریایی و هوایی را دربر گیرد.

رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه حملات جدید خود علیه نوار غزه را افزایش داده و کابینه امنیتی این رژیم نیز با فراخوانی ۷۵ هزار سرباز ذخیره خود موافقت کرده است.

بر اساس این گزارش طی چند روز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه۳۱فلسطینی شهید شده‌ و بیش از ۳۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. http://hadidnews.com/vdcexz8z.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما