تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۰
سید همین الان هم دارد خوب کار می‌کند و در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران است اما من کارش را دوست نداشتم و باید به تیم‌ملی کمک کند.
به گزارش حدیدنیوز، علی دایی سرمربی اسبق تیم‌‌ملی، جزو معدود نفراتی است که از روز اول همیشه از کارلوس کروش حمایت کرد و حتی در روزهای بد تیم‌ملی و باخت به لبنان و ازبکستان حمایت از سرمربی پرتغالی تیم‌ملی را ادامه داد اما صحبت‌های اخیر کروش واکنش دایی را به همراه داشت و سرمربی راه‌آهن از اینکه سرمربی تیم‌ملی به لیگ کمتر بها می‌دهد و آن را به سخره می‌گیرد، ناراحت است. با این حال دایی کماکان به صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی‌ با کروش امیدوار است.

تازه‌ترین حرف‌‌های سرمربی اسبق تیم‌ملی را به نقل از خبرآنلاین می‌خوانید‌:

* با اینکه تیم شما فوتبال خوبی ارائه می‌کند ولی در نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر موفق نبوده و دچار افت شد؟

بچه‌های من خیلی زحمت می‌کشند و فکر می‌کنم از دور رفت خیلی بهتر کار می‌کنیم و پیشرفت کردیم ولی متأسفانه نتیجه نمی‌گیریم و من مطمئنم این مسئله هم حل می‌شود. ما اشتباهات فردی داریم که در این چند بازی اخیر به ما صدمه زده و سعی می‌کنیم این اشتباهات فردی کمتر ‌شود تا بتوانیم به امید خدا به همان شرایط خوب نیم‌فصل بازگردیم.

* شما روز سه‌شنبه یک بازی سخت با سایپا دارید. سرمربی این تیم در نیم‌فصل دوم تمام ناکامی‌‌های خود را به گردن داوری‌ها انداخته، نگران نیستید این موضوع به ضررتان شود؟

نه، اصلاً راجع به این مسائل صحبت نمی‌کنم و سعی می‌کنیم آن‌قدر خوب و محکم نتیجه بگیریم که این مسائل کاری به ما نداشته باشد.

* بیش از یک نیم‌فصل از لیگ‌برتر گذشت. سطح کیفی بازی‌ها را چطور می‌بینید و کدام تیم و مربی از نظر شما عملکرد خوبی داشته؟

تیم‌هایی که الان بالای جدول هستند همه خوب کار کردند و نتیجه گرفتند مخصوصاً آقای فرکی، قلعه‌نویی و اولیویرا که خیلی خوب نتیجه گرفتند. به خصوص حسین‌آقای فرکی که تیم فولاد را کاملاً متحول کرده و تا الان هم خیلی خوب بازی کرده و عالی نتیجه گرفته است.

* کروش امروز (شنبه) مصاحبه‌ای کرده و گفته آن‌قدر سطح لیگ بعضی وقت‌ها پایین است که می‌توانید قهوه و چای بخورید و حتی به سینما برود؟

ایشان که چنین حرفی را می‌زند به ‌خاطر این است که همه بازی‌ها را تماشا نمی‌کند و فقط چند بازی را دیده البته برای ایشان احترام خاصی قائل هستم ولی فکر می‌کنم ما هم در بازی‌های ملی چای و قهوه می‌خوریم و تازه می‌توانیم تخمه هم بشکنیم!

* فکر می‌کنید کروش می‌تواند با توجه به بازی‌های لیگ و بازی‌های پیش‌روی تیم‌ملی و در حالی که صعود ما بیشتر در دست ازبکستان است، ایران را به جام‌جهانی‌ ببرد؟

مطمئن باشید ما هنوز شانس داریم و می‌توانیم با ارائه بازی‌های خوب به جام‌جهانی‌ برویم.

* با توجه به اینکه همزمان با دربی بازی داشتید تا الان توانستید این بازی را تماشا کنید؟

نه خیر ندیدم.

* چرا دربی در چند سال اخیر قشنگ و تماشاگرپسند نمی‌شود؟

من این دربی را ندیدم و بهتر است نظری ندهم.

* مهدی رحمتی در زمان شما یکی از ستاره‌های تیم‌ملی بود. نظرتان راجع به خداحافظی او در این مقطع از تیم‌ملی چیست؟

سید همین الان هم دارد خوب کار می‌کند و در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران است اما من کارش را دوست نداشتم و باید به تیم‌ملی کمک کند. امیدوارم بزرگتر‌ها پادرمیانی کنند تا او به تیم‌ملی برگردد تا در این شرایط حساس به تیم و صعودش به جام‌جهانی‌ کمک کند.

* چهارشنبه ال‌کلاسیکو است. طبق معمول طرفدار دو‌آتشه بارسلونا هستید؟

من بارسایی هستم ولی متأسفانه بازی‌ها را نمی‌توانم ببینم و دنبال نکردم و امیدوارم چهارشنبه هم بارسلونا، رئال را ببرد. http://hadidnews.com/vdcexw8z.jh8nei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما