تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
گزارش معرفی فیلم های سینمایی آخر هفته

پیشنهاد تلویزیونی ما برای آخر هفته شما

صدا وسیمابا پخش فیلمهای تلویزیونی و سینمایی آخر هفته ای مفرح و شاد را برای ببنندگان در نظر دارد.
پیشنهاد تلویزیونی ما برای آخر هفته شما
فیلم های تلویزیونی و سینمایی « ترفیع » ، « آخرین ملکه زمین » ، « توطئه (قسمت دوم) »، « باغ آلوچه »، « عملیات غیرممکن ۱ » ، « خواب آرام »، « بازگشت» ، « نبرد در آسمان »و...پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵شهریور ماه از شبکه‌های سیما پخش می شود. 

به گزارش حدیدنیوز،  فیلم های تلویزیونی و سینمایی « ترفیع » ، « آخرین ملکه زمین » ، « توطئه (قسمت دوم) »، « باغ آلوچه »، « عملیات غیرممکن ۱ » ، « خواب آرام »، « بازگشت» ، « نبرد در آسمان »و...پنج شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵شهریور ماه از شبکه‌های سیما پخش می شود.


، شبکه های مختلف سیما با پخش فیلمهای تلویزیونی و سینمایی آخر هفته ای مفرح و شاد را برای ببنندگان در نظر دارد که به معرفی این فیلم ها می پردازیم:

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی « ترفیع » به کارگردانی استیو کنراد محصول ۲۰۰۸ آمریکا ، پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: داگ که معاون فروشگاه بزرگی است در راه پیشرفت شغلی ترفیع گرفته و قرار است به زودی به عنوان مدیر یکی از شعب فروشگاه منصوب شود. او که پس از مدت ها تلاش به موفقیت بسیار نزدیک شده است با ورود ریچارد دچار چالش جدیدی می شود. ریچارد به تازگی از شهر دیگری به آنجا آمده و رقیب داگ برای احراز پست مدیریت محسوب می شود. درگیری های آنها برای کسب این موقعیت لحظه های طنزی را ایجاد می کند. عاقبت ریچارد به دلیل اعتیاد از دور رقابت خارج شده و داگ به عنوان رئیس شرکت منصوب می شود.

شین ویلیام اسکات ، جان سی ریلی در فیلم سینمایی « ترفیع » به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم تلویزیونی « آخرین ملکه زمین » به کارگردانی محمدرضا عرب و تهیه کنندگی سید علیرضا سجادپور، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۴:۵۰ شهریور از شبکه یک سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: علي‌بخش جوان مهاجر افغاني كه در ايران مشغول به كار است از خانواده به خصوص همسرش شاه گل مدتي بي خبر است. حوادث و تهديد حمله‌ آمريكا به كشور افغانستان دلشوره هاي علي‌بخش را بيشتر مي كند و او تصميم مي گيرد به كشورش افغانستان بازگردد، كه در اين سفر ...

قربان نجفی، اصغر همت و علی آزادنیا در فیلم تلویزیونی « آخرین ملکه زمین » بازی کرده اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی « گلستان » به کارگردانی دیود داوان و تهیه کنندگی ناندو جی تولانی ساعت ۱ بامداد روز پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان با بازی گوویندا ، جوهی چاولا و راجش کانا آمده در مورد ویلائی بزرگ به نام گلستان است که متعلق به مرد بزرگ و با عزتی است که بر دست قضا تمام دارائی خود را از دست می دهد و ...

فیلم سینمایی « گلستان » محصول سال ۱۹۹۰ هندوستان است .


انیمیشن « سندباد ۳ » پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۹ در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی « خواهران غریب » به کارگردانی و تهیه کنندگی کیومرث پور احمد ، پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .

در این فیلم با بازی افسانه بایگان، خسرو شکیبائی، لادن طباطبائی خواهید دید: نرگس و نسرین دو دختر دبستانی هستند که در جشن مدرسه‌ها یکدیگر را می‌بینند و پی می‌برند که خواهران دوقلوی یکدیگرند. پدر آهنگساز آنها در گذشته از مادرشان که خیاطی می‌کند جدا شده است، اما این ماجرا را هرگز به آنها‌ نگفته بودند. یکی از آنان نزد مادرشان و دیگری نزد پدرشان زندگی می‌کرد. آنان تصمیم می‌گیرند تا جایشان را عوض کنند، و به دلیل شباهت بسیار این دو خواهر دوقلو پدر و مادر متوجه موضوع نمی‌شوند. این جابجائی باعث وقوع ماجراهائی می شود.

از یک سو پدر قرار ‌است با همکار و نامزدش، ثریا ازدواج کند، و ثریا قرار است به سال‌ها گمنامی پدر در عرصه خوانندگی و آهنگ سازی خاتمه بدهد، دختر‌ها تصمیم می‌گیرند مانع ازدواج پدر و ثریا شوند. نرگس و نسرین تلاش می کنند بعد از مدتها پدر و مادرشان را دوباره با هم روبرو کنند و ...


فیلم سینمایی « توطئه (قسمت دوم) » به کارگردانی اندرو هال ، پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: رئیس جمهور دموکرات جدید آمریکا که با سیاست های جنگ طلبانه بوش مخالف است، در یک عملیات تروریستی ترور می شود. استیو که سابقا در عراق خدمت می کرده و به دلیل کشتار بی‌رحمانه حدیثه دچار جنون و تا حدی فراموشی شده است، از سوی مقامات کاخ سفید به عنوان قاتل رئیس جمهور معرفی می شود و تحت تعقیب قرار می‌گیرد. هر چند رسانه ها تروریست های مسلمان و گروه های خارجی را به دست داشتن در این عملیات پیچیده متهم می کنند ولی مخاطب به تدیج در می یابد که ...

استفان دورف، کاترین مورینو و گرگ بریک در فیلم سینمایی « توطئه (قسمت دوم) » به تهیه کنندگی جاستین بادل، زنون یونکو و کارون ووکی محصول سال ۲۰۰۸ فرانسه و کانادا بازی کرده اند .


انیمیشن « سندباد ۷ » جمعه ۱۵شهریور ماه ساعت ۸ در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.


فیلم سینمایی « رقابت » به کارگردانی جیمز کانتر ، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم که در سال ۱۹۷۶ اتفاق می افتد ، درباره پسری به نام بابی می باشد که بعد از فوت والدینش به شهر دیگری می رود تا نزد عمو و زن عموی خود زندگی کند. او در آنجا با مردی به نام جیم آشنا می شود که سابقاً قهرمان مسابقات ماشین‌های دست ساز کشور بوده و حالا در انزوا به سر می برد. بابی که نیز مانند پدرش به این ورزش علاقمند است طرح‌های خود را به جیم نشان داده و او را متقاعد می کند تا در ساخت ماشین به او کمک کند. عموی بابی با این کار مخالف است اما اصرار همسرش و علاقه و پیگیری بابی باعث می شود تا به آنها کمک کند. در ادامه بابی در مسابقات محلی شرکت می کند و موفق می شود تامی همکلاسی و بچه شرور مدرسه را شکست داده و به رقابت‌های داخل کشور راه یابد. شرکت در مسابقات و رقابت سالم باعث بهبود رابطه تامی و بابی می شود.

جان اشنایدر و جیسون فیلم سینمایی « رقابت » محصول ۲۰۰۷ آمریکا بازی کرده اند .


فیلم سینمایی « به خاطر دخترم » به کارگردانی جین پیر سیناپی ، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : پائول عکاس مجله بعد از یک مسافرت بسیار طولانی به خانه بر می گردد و متوجه می شود دخترش ماری به دلیل افسردگی در آسایشگاه بستری شده و پسرش نیز با دختری ژاپنی ازدواج کرده و قصد دارد با او به ژاپن برود. پائول بعد از صحبت با دکتر ماری متوجه می شود وضع او بسیار حادتر از افسردگی بوده و در واقع وی ماه هاست با کسی حرفی نزده و به یک جا خیره است. پائول سعی می کند تا با یادآوری خاطرات گذشته احساسات ماری را تحریک و او را مجبور به واکنش کند. در ابتدا دکتر ماری مخالفت می کند ولی پائول وی را متقاعد می کند.

پائولینه اتینه، تئو فریلت، یاکوب گامبلین در فیلم سینمایی « به خاطر دخترم » محصول سال ۲۰۱۱ فرانسه بازی کرده اند .


شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی « و از سرنوشت » به کارگردانی فرزاد مؤتمن و تهیه کنندگی سعید سالار زهی ، پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

داستان زندگی زنی میانسال است که دو فرزند دارد و مدت هاست که خبری از همسرش نیست. او برای رفع مشکلات زندگیش وارد بازار می شود و جنس خریده و تحویل مغازه های داخل شهر می دهد و سودی را برای خود به دست می آورد. او برای پرداخت اجاره خانه و از طرفی نیز خرید خانه، به فکر پول بیشتر است. بنابراین از اعتماد کسبه سوء استفاده کرده و با طرح اینکه آنها می توانند در سهام یک کارخانه سهیم بشوند پول آنها را گرفته ولی ...

نگین صدق گویا ، جمشید جهان زاده و فهیمه رحیمیان در فیلم تلویزیونی « و از سرنوشت » محصول سال ۱۳۹۲ مرکز سیما فیلم بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « پادشاه دیوانه (قسمت سوم) » به کارگردانی دیوید کارسون پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه سهسیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است : ورجينيا دختر جواني است که با پدرش در کنار پارکي سرسبز زندگي مي‌کند مادرش آنها را در زماني که ۷ ساله بوده ترک کرده است. او در يک شب به طور اتفاقي از ديوار زمان عبور مي کند و به دوران فرمانروايي شاهزاده وندل مي رود. پدرش هم که در جستجوي اوست به او مي پيوندد. آنها ناخواسته در جايگاهي قرار مي گيرند که مجبور مي‌شوند براي حمايت از شاهزاده وندل که توسط نامادري‌اش به يک سگ تبديل شده با سختي هاي زيادي مواجه شوند و سرانجام با کمک پدرش و گرگي به صورت انسان درآمده و از طرف نامادري شاهزاده ماموريت دارد تا سگ فراري (شاهزاده ) را پيدا کند موفق مي‌شوند نقشه زن جادوگر را بهم ريخته و با استفاده از آيينه جادويي به زمان خود برگردند ...

فیلم تلویزیونی « برهوت » به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ، پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: آذر دختري که با مادر بيمار و برادر کوچکش زندگي مي‌کند شبي مادر آذر به علت آلزايمر گم مي شود و وقتي آذر سعي در پيدا کردن او داشته با جواني تصادف مي کند . آذر از ترس فرار مي‌کند اما فرداي آن روز عکس هاي صحنه تصادف به دستش مي رسد و متوجه مي شود که عکاسي از صحنه تصادف عکس گرفته و به خاطر باج گيري، آنها را نزد وي فرستاده . آذر به توصيه دوستش نزد فردي به نام حاتم مي‌رود که استاد عرفان است. حاتم ۵ ميليون به آذر قرض مي دهد تا به خانواده آن پسر مرحوم کمک کند و ...

بهاره افشاری ، احسان عیوضی نژاد ، سوگل طهماسبی در فیلم تلویزیونی « برهوت » ایفای نقش کرده اند .

فیلم سینمایی « هوش مصنوعی » به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: زماني در آينده ، اغلب خشکي هاي زمين به دليل يک پديده اقليمي زير آب فرو رفته‌اند انسان ها دچار بحران غذا و جمعيت شده اند. به همين دليل مقررات براي کنترل جمعيت وضع شده است. در اين حين پروفسورها و همکاران موفق مي شوند نوعي روبات هوشمند بسازند که همه نوع قابليت احساسي از جمله عاشق شدن و جلب محبت و مهرباني کردن را دارا هستند.

جودلاو ، هیلی جوئل ازمنت ، فرانیس اوکانو ، سام رودبارذر در فیلم تلویزیونی « هوش مصنوعی » محصول سال ۲۰۰۱ آمریکا ایفای نقش کرده اند .


جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۱ فیلم سینمایی « محافظين محله » به کارگردانی اکیوا اشافر از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی بن استیلرآمده : اون تراتويگ صاحب يک فروشگاه در يک شهر کوچک است و به نظر مي رسد که فرد موفقي است که دوستان زيادي دارد و زندگي خانوادگي آرامي را با همسرش مي گذراند. اما يک حادثه اي اين زندگي بي دردسر و آرام را به چالش مي کشد. و آن کشته شدن مرموز نگهبان شب فروشگاه اون است. اون که ماموران پليس محله را چندان در پيگيري اين پرونده مصمم نمي بيند؛ تصميم مي‌گيرد خودش يک گروه نگهبان محله تشکيل دهد. اما ...

فیلم سینمایی « محافظين محله » محصول سال۲۰۱۲ امریکا است.

فیلم تلویزیونی « کی پکس » به کارگردانی لاین سوفتلی در ژانر حادثه ای ، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۶ از شبکه سهسیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم محصول سال ۲۰۰۱ آمریکا، آلمان، آمده است دکتر مارک پاول روان شناس يک مرکز پزشکي است که يک روز با بيمار عجيبي برخورد مي کند . او ادعا مي کند که از سياره اي به نام کي پکس آمده که ويژگي‌هاي منحصر به فردي دارد. در اين سياره ادم ها به روشي زندگي مي کنند که براي زميني ها عجيب است و عاداتي دارند که زميني ها نمي توانند انها را درک کنند. اين فرد که خود را پروت مي نامد در ميان بيماران اميدهايي به وجود مي آورد مبني بر اينکه تنها مي تواند يک نفر را با خود به سياره کي پکس ببرد. بيماران به جنب و جوش مي افتند و تلاش مي کنند نفر انتخاب شده خودشان باشند. مدعيات پروت به نظر دکتر پاول خيلي منطقي به نظر مي رسد تا حدي که پروت را به منزلش مي برد و با خانواده اش روبرو مي کند تا عکس العمل هاي او را در مواجهه با يک خانواده معمولي زميني ببيند.

کوین اسپیسی ، جف بریدج و مری مک کورماک در فیلم تلویزیونی « کی پکس » بازی کرده اند .

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « آرسنیک و تور کهنه » به کارگردانی فرانک کاپرا محصول سال ۱۹۴۴ آمریکا ، پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۱ در قالب جشنواره فیلم های تابستانی از شبکه چهار سیما پخش می شود .

فیلم سینمایی « کیفر » به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سعید سعدی ، پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت۱۶از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهید دید: برزو مرد میانسالی است که به واسطه قتل جوانی به اعدام محکوم شده است، اما در صورت پرداخت دیه آزاد خواهد شد. روز قبل اعدام سیامک برادر او برای گرفتن پول به بانک می رود، اما سارقین پول را از او به سرقت می برند و در نتیجه برادرش اعدام می شود. پس از این واقعه همه فامیل او را مسئول مرگ برزو می دانند اما سیامک به قضیه مشکوک شده و می فهمد سرقت پول ها کار دشمنان برادرش بوده است. او به دنبال دلایل این دشمنی می افتد و ...

مصطفی زمانی، هانیه توسلی، مریلا زارعی و جمشید هاشم پور در فیلم سینمایی « کیفر » تولید سال ۱۳۸۸ بازی کرده اند .


فیلم سینمایی « قاعده بازی » به کارگردانی احمدرضا معتمدی ، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۱ در قالب جشنواره فیلم های تابستانی از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم سینمایی « قاعده بازی » با بازی داریوش ارجمند و جمشید هاشم پور درباره مردی است که دو زن، یکی از محلات پائین شهر و یک زن نیز در محلات بالا شهر دارد و از هر کدام از این زن‌ها نیز فرزندانی دارد که از وجود یکدیگر بی خبر هستند .


فیلم سینمایی « رویای بیابان » به کارگردانی لو زانگ، جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» ازشبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم با بازی بک چول و بات اولیزی می بینیم : پیرمردی که در بیابان به همراه خانواده اش زندگی می‌کند؛ و مشغول کاشت درخت و بیابان زدایی است. مجبور می شوند برای درمان بیماری دخترشان به شهر بروند. پیرمرد نمی تواند در شهر زندگی کند و نمی تواند کاشت درخت را متوقف کند. بنابراین او به روستا باز می گردد ولی زن و دخترش برای ادامه درمان در شهر می مانند. اما چیزی نمی گذرد که ...

فیلم سینمایی « رویای بیابان » محصول سال ۲۰۰۷ کره جنوبی است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی « باغ آلوچه » به کارگردانی بهروز شعيبي پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با ژانر طنز خواهید دید: مردی به قصد دزدی وارد خانه ای می شود و با پسر بچه تنهایی روبه رو می شود که مادرش پرستار شیفت شب است او خود را دوست پدر پسربچه معرفی می کند تا از او مواظبت کند تا اینکه طی یکسری جریانات دزد منصرف می شود و خانه را ترک می کند.

فیلم تلویزیونی « عملیات غیرممکن ۱ » به کارگردانی برایان دی پالما جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه تهران سیما پخش می­شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : جیم فیلیپس برای جلوگیری از یک سرقت مهم برای ماموریت به پراگ فرستاده می‌شود و همسرش کلر و دوستش اتان هانت نیز در این ماموریت او را همراهی می کنند ولی این ماموریت لو رفته و با شکست روبه رو می شوند....

تام کروز ، جان ویت ، امانوئل برت ، هنری کزرنی در فیلم تلویزیونی « عملیات غیرممکن ۱ » در ژانر حادثه ای و محصول سال ۱۹۹۶ آمریکا بازی کرده اند .


انیمیشن « جرج کنجکاو » به کارگردانی متیو اوکالاگان جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۹:۱۵ از شبکه تهران پخش خواهد شد .

ویل فرل ، درو بریمور ، یوجین لوی در انیمیشن « جرج کنجکاو » بازی کرده اند .


فیلم تلویزیونی « دختری به نام آهو » به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی، جمعه ۱۵شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می­شود.

داستان « دختري به نام آهو » با بازی بهزاد فراهاني ، مريم اميرجلالي، سيروس گرجستاني، مجيد ياسر، شهرام عبدلي و مهدي اميني خواه درباره مردي به نام آقا مرتضي حشمت است كه چهار پسرش ازدواج كرده اند و تمام آنها صاحب پسر شده اند. آقا مرتضي كه خيلي دوست دارد نوه دختري داشته باشد به تكاپو مي افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را كه به تازگي از سربازي آمده است، مهيا كند. اما ...

شبکه شما

پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۳ فیلم تلویزیونی « خواب آرام » از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده : راغب مالک شرکتی ساختمانی که در کارش چندان صادق نیست ، اخیراً دچار دردسر عجیبی شده است . او که همسرش را از دست داده و به گمانش پسرش ماهان که از دست پدر رنج های زیادی کشیده ، در گذشته است با شخصی ناشناس روبرو شده که به شکل تلفنی او را تهدید به افشای اعمال ناصوابش می کند .

رضا سمندریان ، مانا بهرامی ، رادمهرکشانی و ملک مسعودی درفیلم تلویزیونی « خواب آرام » به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی از تولیدات صدا و سیمای مرکزاصفهان بازی کرده اند .


فیلم تلویزیونی « بازگشت » جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده : پس از به توپ بستن مجلس در دوران محمد علی شاه قاجار نامدار جوان بازرگان پسر مرحوم حاج عزیز پارچه فروش به زادگاهش لرستان ـ بروجرد باز می گردد تا شغل پدر را ادامه دهد. وی به سراغ بدهکاران پدر می رود ولی در جمع آوری طلب ها دچار مشکل می شود. امیر افخم حاکم بروجرد که با زندانی کردن سید جمال واعظ مشروطه خواه از طرف مردم تحت فشار است ، با درخواست تهران مبنی بر پرداخت پیش از موعد خراج سالیانه مواجه می شود. او به دنبال شخصی برای تامین خراج شهر می باشد که پیشکارش نامدار را به او معرفی می کند. نامدار با دیدن دختر میرزا دل در گرو عشق او بسته و به خواستگاری او می رود ، اما...

مجید سعیدی ، میر طاهر مظلومی و محمد ساربان در فیلم تلویزیونی « بازگشت » به کارگردانی حسن هدایت و تهیه کنندگی سید امیر هاشمی از تولیدات صدا و سیمای مرکز لرستان بازی کرده اند .

شبکه پویا

انیمیشن سینمایی « نبرد در آسمان » پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه پویا می رود .

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است : در دنيای فراتر از تصور پسر جوانی به نام جاشوآ توسط موجود مکانيکی شيطان صفتی به نام نمکلوس از خانه اش رانده می شود. او به نيروهای سربازان آسمان می پيوندد تا از آسمان‌ها محافظت نمايد.


انیمیشن سینمایی « جوجه کوچولو » جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه پویا پخش می شود .

موضوع کلی داستان این انیمیشن در مورد جوجه ای است که با موجودات فضایی برخورد می کند. ولی چون مدرکی برای اثبات حرف یا حقانیت خود ندارد، تحقیر شده و مورد تمسخر قرار می گیرد. ولی زمانی که فضایی‌ها به زمین حمله می کنند، اوست که منجی زمین شده و همه را نجات می دهد. جوجه کوچولو ناقوس کلیسا را به عنوان هشدار برای مردم شهر به صدا در می آورد. انگار او از حادثه ای در آینده خبر دارد که فقط خود او می‌داند و برای دیگران غیر قابل باور است. و این کار او شهر را به هم می ریزد و این بهم ریختگی بسیار بزرگ، سریع و عجیب می باشد


شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی « در دنیای بهتر » به کارگردانی سوزانه بایر و تهیه کنندگی سیسه گراوم یورگنسن جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه آموزش پخش می شود .

داستان فیلم با بازی میکائیل پرسبرنت، ویل جانسون و ادی کیمانی از این قرار است که : پسری به نام کریتسین بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود به خانه مادربزرگ که در شهر دیگری می رود. روز اول مدرسه او شاهد اذیت و آزار پسری هم سن خود به نام الیان توسط تعدادی از بچه های شرور می شود. بر حسب اتفاق وقتی وارد کلاس جدیدش می شود متوجه می شود که آنها در همان کلاس هستند و....

« در دنیای بهتر » محصول سال ۲۰۱۰ دانمارک و سوئد در ژانر خانوادگی ساخته شده است.



شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی « پسر ارشد من » جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۵ از شبکه قرآن و معارف پخش می شود.


شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « کوچه محبوب » ، « بازگشت پاندا »، « یاور » ، « ستاره های خوشبختی من»، « بیلی باتگیت » و « شجاع دل » پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه ساعت ۱۳:۱۵، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.


فیلم های سینمایی و تلویزیونی « سرقت ادبی » ، « ارباب کتاب‌ها »، « روی من حساب کن » ، « نوکاس » ، «نبرد هارت» و « تیرانداز تپانچه طلایی » جمعه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۳:۱۵، ۱۵، ۱۷، ۱۹ ، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود. http://hadidnews.com/vdcexv8w.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما