تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۳
مهاجم کروات پرسپولیس برتری خفیفی نسبت به گادوین منشا دارد.
مقایسه عملکرد منشا و بودیمیر
به گزارش حدیدنیوز، با باز شدن اولین پنجره نقل و انتقالاتی پس از محرومیت، برانکو در نیم فصل قید گادوین منشا را زد و عذر مهاجم نیجریه‌اش را خواست تا ماریو بودیمیر مهاجم کروات را جانشین او کند. منشا هم مسیر باشگاه رقیب را در پیش گرفت و آبی پوش شد. هر ۲ مهاجم خارجی از ابتدای نیم فصل برای سرخابی‌ها به میدان رفتند. تا امروز منشا ۱۰ بازی و بودیمیر ۹ بازی برای استقلال و پرسپولیس انجام داده‌اند که بر اساس آمار و اعداد، مهاجم کروات کارنامه بهتری داشته و برتری خفیفی نسبت به منشا دارد.
      
 
منشا هر ۲۲۵ دقیقه
 
گادوین منشا نیجریه‌ای تا امروز در ۸ بازی لیگ و ۲ بازی لیگ قهرمانان برای آبی پوشان به میدان رفته است. از این تعداد بازی او فقط ۲۳ بار ۹۰ دقیقه کامل بازی کرده در سایر مسابقات یا تعویض شده یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. در مجموع منشا ۶۷۵ دقیقه با پیراهن استقلال بازی کرده که یک گل و ۲ پاس گل در کارنامه‌اش دیده می‌شود. به عبارت دیگر هر ۲۲۵ دقیقه یک گل زده یا پاس گل داده است.
 
بودیمیر هر ۱۹۲ دقیقه
 
ماریو بودیمیر کروات تا امروز ۹ بازی برای پرسپولیس انجام داده است. او هم مانند بودیمیر فقط ۲ بازی ۹۰ دقیقه و کامل انجام داده و در سایر بازی‌ها تعویض شده یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. او در مجموع ۵۷۵ دقیقه با پیراهن پرسپولیس انجام داده که حاصلش ۱ گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی است که البته منجر به گل نشد. در مجموع این مهاجم خارجی هر ۱۹۲ دقیقه گل زده یا پاس گل داده است. اگر پنالتی گرفته شده توسط بودیمیر هم حساب کنیم او هر ۱۴۴ دقیقه یک حرکت موثر دارد.
منبع: ایلنا http://hadidnews.com/vdcewz8x.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما