تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۰
روز گذشته ۳ تن از وزراء کابینه دولت و رئیس کل بانک مرکزی در کنار فعالان بزرگ بازار سرمایه حاضر شدند تا تدبیری برای این روزهای بورس اندیشیده شود؛ روند معاملات امروز به شکلی متعادل پیگیری می‌شود و گویی چشم اهالی بازار به دستان اعضای کابینه دوخته شده است.
چشم بورسی‌ها به تدبیر دولت/ نشست مردان اقتصادی کابینه برای حمایت از تولید
به گزارش حدیدنیوز، روز گذشته به دنبال وضعیت نامساعد بازار سهام فعالان بازار در جلسه‌ای با ۳ تن از وزرای کابینه دولت تدبیر و امید به جلسه رفتند تا تدبیری برای این روزهای بازار اندیشیده شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه اتفاقاتی رخ داده که گویا وضعیت بازار را به حالت تعادل بازگرداند و یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه حمایت از تولید و مباحث مربوط به شرکت‌های پتروشیمی و پالایشی بوده است.

، روند معاملات امروز بازار سهام به دنبال برگزاری چنین جلسه‌ای به شکلی متعادل پیگیری می‌شود و صف فروش سنگین از اکثر نمادها برچیده شده است.

در این جلسه وعده داده شده تا برای حمایت از تولید تدابیری جدی اتخاذ، به طوری که آثار آن در بورس مشاهده شود و همچنین موضوع پتروشیمی‌ها و خوراک، ابهامات پالایشگاه‌ها و سایر صنایع مهم بازار سهام از جمله مواردی بود که در این جلسه وزرای مرتبط درباره آن اظهارنظر کرده و قول مساعد برای تغییر شرایط و رفع ابهامات دادند. http://hadidnews.com/vdcewo8w.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما