تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
شیخ طادی گفت:‌ اتفاق جدیدی قرار نیست برای سینماگران بیفتد و درست شش ماه دیگر اختلاف ها اوج گرفته و باز به روال سابق برمی گردیم.
به گزارش حدیدنیوز، پرویز شیخ طادی از اعضای هیئت مدیره تشکیل شده در اواخر دولت دهم در گفت و گو با "آوینی فیلم" از مراسمی تحت عنوان بازگشایی خانه سینما در روز سینما ابراز بی اطلاعی کرد و گفت:در این مراسم از بنده دعوت نشده است و مشخص است که قرار است وضعیت خانه سینما به حالت گذشته باز گردد و باز هم همان مشکلات تکرار شود، اتفاق جدیدی قرار نیست برای سینماگران بیافتد و درست شش ماه دیگر اختلاف ها اوج گرفته و باز به روال سابق برمی گردیم.

کارگردان شکارچی شنبه در ادامه گفت: اتفاقی که در حال رخ دادن است این است که دولت می خواهد با این فضا به نوعی برای خود تبلیغ کند و اگه قرار باشد مشکلات حل شود باید آنها را ریشه یابی کنند و این از راه قانونی شدن صنوف قابل حل است.برگزاری این چنین برنامه ها کار تبلیغاتی بوده و هیچ زیر ساختی در کار نیست و این موضوع اصلا به نفع اعضا نیست و کار به نوعی برای دولت سود دهی دارد.

وی افزود: اگر منظور و هدف سود رساندن به فیلمسازان و سینماگران باشد باید ابتدا وضعیت معیشتی و بیمه و..را حل کنند به اوضاع نابسامان قوانین صنفی رسیدگی و اصلاح شود. در غیر این صورت خانه ای که عملا کار نمی کرده است باز بشود نفعی برای اعضای آن ندارد.

شیخ طادی اظهار داشت: قفل های دیگری در راه سینما و سینما گران است که عمده ترین آن مشکلات اقتصادی است که باید به این رسیدگی شود وانجام این کارها نوعی سرگرمی و اهالی باید متوجه آن باشند.

وی در پایان گفت: هیچ چیز نمی تواند تغییر کند چون قوانینی وجود ندارد و خود اصناف لطمه میخورند .در این روش چند نفر بر سر کار می آیند که گاهی به فکر برخی هستند و گاهی به فکر هیچ کس نیستند.مشکلی که امروز سینما با آن دست و پنجه نرم می کند مشکل قوانین، صنوف ، وضعیت دستمزد ها و سرمایه های در گردش است. ساختار این کار از ریشه اشتباه است و نمی تواند مفید باشد. http://hadidnews.com/vdcewe8w.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما