تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
معاون سیاست گذاری و ارزیابی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاكيد كرد:

نقش صنايع قطعه سازي در توسعه كشور

صنايع قطعه سازي ايران قابليت ايفاي نقش در هدف گذاري توسعه اي كشور را دارد و مديران اين بخش مي توانند نقش فرشتگان كسب و كار را ايفا كنند.
نقش صنايع قطعه سازي در توسعه كشور

به گزارش حدید نیوز به نقل از روابط عمومي شركت ساپكو، دکتر الیاسی معاون سیاست گذاری و ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری٬  در ديدار از غرفه ساپكو و زنجيره تامين ايران خودرو در نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي خودرويي، از پتانسیل بالای صادرات محوری در شبکه قطعه سازی کشور سخن گفت و افزود: متولیان زنجیره تامین باید با توسعه بخش های دانشی خود پیوند بین سازندگان و شرکت های دانش بنیان را شتاب بخشند.


وي با تاكيد بر لزوم جذب فناوري در صنعت قطعه سازی، خواستار پيوند ميان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اين صنعت شد تا جلوی سرریز فناوری گرفته شود.


الياسی با اشاره به مفهوم « فرشتگان کسب و کار » که هدف گذاری توسعه ای کشورها را شکل می دهند، اظهار کرد: مدیران صنعت قطعه سازی می توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند و به یقین، برد با آن ها خواهد بود.

معاون سیاست گذاری و ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری٬  با بيان اين که شرکت های دانش بنیان می توانند حلقه اتصال صنعت قطعه سازی کشور با دنیا باشند، تصریح کرد: امسال با حضور در این نمایشگاه سعی داریم شرکت های دانش بینان را در دل صنعت قطعه سازی و نه لزوما دانشگاه متولد کنیم.


شايان ذكر است، در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، سالن ساپکو افزون بر 133 سازنده زنجیره تامین خود، میزبان فن بازار ملی، ستاد فناوری نانو و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.


در دومین روز برگزاری اين نمایشگاه، در حالی که غرفه ساپکو وسالن های خلیج فارس مملو از بازدیدگان مشتاق صنعت خودرو و قطعه سازی بود٬ گروهی از مقامات ارشد معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و گروه صنعتی ایران خودرو  از غرفه های ساپکو و شرکت های زنجیره تامین بازدید کردند.


بنا بر اين گزارش، دکتر دلیری معاون گسترش پروژه های کلان انرژی و زیربنایی و مهندس مفیدی مدیرکل صنایع حمل و نقل ایدرو٬ مهندس ناقدی قائم مقام اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو دکترپارسا قائم مقام مالی اقتصادی شرکت ساپکو  ازغرفه های شرکت ساپکو و سالن هاي 40a ، 40b و 44  ديدن كردند و توانمندی ها و تولیدات به نمایش گذاشته شده ساپکو و زنجیره تامین ايران خودرو را تحسين و افتخاری در زمینه صنعت قطعه و خودروسازی عنوان کردند.


مهندس ناقدی قائم مقام ارشد ایران خودرو ضمن بازدید ازغرفه ساپکو٬ برگزاری کارگاه های آموزشی را اقدام٬ ابتکار و خلاقیت نوینی در زمینه آموزش دانست که برای اولین بار در نمایشگاه قطعات خودرو توسط ساپکو برگزار شده است.


مهندس خیری عضو شورای عالی سیاستگذاری خودرو٬مهندس وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد٬مهندس پیرایش مدیر کل صنایع مکانیک و خودروی سازمان ملی استاندارد ومهندس نعمت بخش دبیرانجمن خودرسازان از دیگر  ديداركنندگان غرفه ساپكو در اين نمايشگاه بودند. http://hadidnews.com/vdcevx8x.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما