تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۳
خوش‌خدمتی یحیی و دوستان به ژنرال

پرسپولیس در وقت‌های اضافه سپاهان را بُرد

تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقیقه ۹۲ سپاهان را شکست داد.
پرسپولیس در وقت‌های اضافه سپاهان را بُرد
به گزارش حدیدنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سپاهان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هادی نوروزی در دقیقه ۹۲ گل پرسپولیس را به ثمر رساند. با این گل رکورد ۵۵۴ دقیقه ای شهاب گردان در سپاهان که دروازه‌اش باز نشده بود شکسته شد.

بازی دو تیم در نیمه اول سریع و زیبا بود اما در نیمه دوم بیشتر توپ در میانه میدان بود و بازیکنان جنگ فیزیکی با یکدیگر داشتند.

سپاهان نیز از دقیقه ۶۵ با اخراج یک بازیکنش ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به فرشید طالبی، محمد ابراهیم، شهاب گردان، جواهیر سوکای و اروین بلکو از سپاهان و میثم نقی‌زاده و مهرداد پولادیی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

سوشاک بازیکن سپاهان در دقیقه ۶۵ با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد.

با این شکست سپاهان ۴۷ امتیازی در رده سوم باقی ماند و . استقلال صدرنشین از این شکست خوشحال شد زیرا نزدیک ترین تعقیب‌کننده اش شکست خورد.

پرسپولیس هم با ۳۸ امتیاز به رده ششم بازگشت.

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، رضا حقیقی، مارکو پروویچ، میثم نقی‌زاده، ولاتکو دانوسکی( از دقیقه ۷۵ کریم انصاری‌‌فرد)، محمد قاضی و هادی نوروزی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

*ترکیب سپاهان:

شهاب گردان، میلان سوشاک، فرشید طالبی، احسان حاج‌صفی، اروین بولوکو، امید ابراهیمی، محرم نوید کیا، امین جهان عالمیان، حسین پاپی، جواهیر سوکای ( از دقیقه ۷۶ محسن ایران‌نژاد)و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: زلاتکو کرانچار http://hadidnews.com/vdcevn8z.jh8pni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما