تاریخ انتشار :چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۵
در روزهای اخیر فردی به نام «محمدحسین خمسی» ضمن ادعای انتساب به خانواده حضرت امام خمینی(س) به بیان مطالبی تحریف شده پیرامون ایشان پرداخته که انتساب این فرد به بیت شریف امام و مطالب بیان شده کذب محض است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، فردی به نام «محمدحسین خمسی» با اضافه کردن پسوند «اشراقی» به نام خود در مصاحبه‌ با سایت خبری نادر نیوز، خود را از نوادگان دختری امام‌خمینی(س) معرفی نموده و در قالب این مصاحبه به بیان خاطراتی از زندگی شخصی و علایق ایشان پرداخته و برخی سایت های دیگر نیز به بازنشر آن پرداخته اند.

ضمن آنکه خاطرات منتسب به حضرت امام در این مصاحبه بعضاً مطالبی تحریف شده و ناقص از خاطرات منتشر شده می‌باشد فرد ادعاکننده نیز هیچ نسبتی با بیت شریف حضرت امام ندارد و حق پیگیری قضایی علیه این فرد از طریق مراجع ذیصلاح محفوظ است و رسانه‌های خبری منتشرکننده نیز که مطالب کذبی را بدون تحقیق و اطمینان و رجوع به منابع صحیح پیرامون حضرت امام منتشر نموده‌اند در این زمینه مسئول هستند.

لازم است رسانه‌های گروهی و سایت‌های خبری در زمینه افراد و مطالب منتسب به حضرت امام با حساسیت و دقت بیشتری عمل نموده و تلاش نمایند به منابع موثق و مورد اطمینانی رجوع نمایند. بدیهی است حق هرگونه پیگیری حقوقی درباره این فرد و سایت مورد نظر برای مراجع ذیصلاح محفوظ است. http://hadidnews.com/vdcev78z.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما