تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته ۲۰هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو در كشور عراق توليد و به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ايكو پرس، مهندس علي علمي اظهار كرد: با اقدامات صورت گرفته شمشين سايت توليد محصولات ايران خودرو در خارج از كشور راه اندازي شد.

وي گفت: اين كارخانه در شهر اسكندريه در جنوب بغداد قرار دارد كه طراحي و راه اندازي خطوط توليد آن با مشاركت وزارت صنعت و شركت «نباء زمزم» صورت گرفته است.

معاون صادرات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو با تاكيد بر اين كه در فاز اول قطعات به صورت SkD وارد خطوط توليد خواهند شد، گفت: خط توليد ايران خودرو شامل خودروهاي سمند، سورن و راناست كه قابليت توليد روزانه ۶۰دستگاه را دارد.

وي توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش را از ديگر طرح هاي ايران خودرو در عراق اعلام كرد و افزود: با توجه به صادرات ۱۰۰هزار دستگاه از محصولات ايران خودرو در بازار عراق و استقبال خوب مردم از اين محصولات برنامه توسعه شبكه فروش و خدمات پس از فروش در اين كشور را برنامه ريزي كرده ايم.

علمي ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش در عراق فعال هستند كه بيش‌تر در شهرهاي بغداد، كربلا، نجف و بصره به ارائه خدمات مشغول هستند. با افتتاح خط توليد و عرضه بيش‌تر محصولات، تعداد اين نمايندگي ها افزايش خواهد يافت.

وي صدور خدمات فني را از ديگر اقدامات ايران خودرو دانست و گفت: توجه ويژه به انتقال دانش فني در بازار عراق، سبب افزايش درخواست براي احداث خطوط توليدي مشابه از سوي كشورهاي مختلف شده است. http://hadidnews.com/vdcepz8w.jh8ofi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما