تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
دوئل شرق و غرب برای رسیدن به نیمه‌نهایی آسیا

بوریرام در خانه نمی‌بازد، استقلال بیرون از خانه

استقلال هم در چهار مسابقه ای که در این فصل از لیگ قهرمانان در بیرون از خانه برگزار کرده شکست ناپذیر بوده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، استقلال پس از سه بازی ناامیدکننده در لیگ برترکه به کسب تنها یک امتیاز منجر شد، ‌فردا در یکی از حساس ترین مسابقات فصل خود در تایلند به مصاف بوریرام می رود تا شاید با صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بحران هفته های اخیر را پشت سر بگذارد. امیدواری بزرگ امیر قلعه نویی در این بازی این است که پس از مدتها ترکیب کاملی از بازیکنانش را در اختیار دارد و می تواند بدون دغدغه یازده بازیکن مدنظر خود را به زمین بفرستد. استقلال از ابتدای فصل در پست هافبک بازیساز با مشکلات زیادی مواجه بود. احمد جمشیدیان به دلیل آسیب دیدگی و گوران لاوره به واسطه بدقولی های مالی باشگاه نتوانستند جای خالی جباری را پر کنند اما در بازی فردا پس از مدتها هر دوی این بازیکنان آماده بازی هستند. از سویی دیگر به گفته پزشک استقلال بازیکنانی مثل خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده که در بازی های قبلی به دلیل آسیب دیدگی به میدان نرفتند هم برای بازی فردا مشکلی ندارند و به این ترتیب استقلال تنها سیاوش اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

استقلال نیمه اول این بازی را یک بر صفر در تهران برده و امیدوار است با توجه به اینکه در خانه گلی را دریافت نکرده، بتواند کار بوریرام را با باز کردن دروازه این تیم در تایلند یکسره کند. بوریرام هم اما در خانه تیم گردن کلفتی است و آمار قابل اعتنایی را در بازی های خانگی اش به ثبت رسانده است. آنها در حال حاضر در لیگ تایلند صدرنشین هستند و در تمام طول فصل حتی یک شکست را هم در ورزشگاه خانگی تجربه نکرده اند. تیم تایلندی تا به اینجای کار در لیگ قهرمانان آسیا هم در خانه نباخته است. آنها ابتدا اف ث سئول را با تساوی بدون گل متوقف کردند و در بازی دومشان جیانگسو سنتی چین را با دو گل شکست دادند. آخرین دیدار خانگی بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله گروهی برابر وگالتا سندای ژاپن بود که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها هم بوریرام موفق شده با پیروزی دو بر یک، بنیادکار ازبکستان را حذف کند.

با این حال بررسی نتایج استقلال در بازی های خارج از خانه ای که درلیگ قهرمانان انجام داده امیدواری های زیادی را برای راهیابی نماینده ایران به جمع چهار تیم پایانی مسابقات ایجاد می کند. استقلال هم در چهار مسابقه ای که در این فصل از لیگ قهرمانان در بیرون از خانه برگزار کرده شکست ناپذیر بوده است. آنها الهلال را در عربستان و العین را در امارات شکست داده اند و برابر الریان قطر هم به تساوی سه بر سه رضایت دادند. استقلال دریک هشتم نهایی موفق شد الشباب امارات را با نتیجه چهار بر دو از پیش رو بردارد. حفظ رکورد شکست ناپذیری بوریرام در خانه و استقلال در خارج از خانه به معنای رقم خوردن نتیجه تساوی است که منجر به صعود استقلال به مرحله بعد مسابقات خواهد شد. آبی ها فقط ۹۰ دقیقه تا نیمه نهایی فاصله دارند و در صورت عبور از این مرحله چهار شنبه هفته آینده برای صعود به بازی پایانی در خانه حریف به مصاف برنده دیدار الاهلی عربستان و سئول کره جنوبی می روند. http://hadidnews.com/vdceop8w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما